Same time last week

Takto minulý týždeň som sa prebúdzal rozbitý po piatočnom Pioneerovi #9. Ich tematické tričko hovorí za všetko. Škoda, že nemám žiadnu fotku priamo z akcie, ako sme mali všetci kompletne pokryté telá hviezdometnými razítkami, ktoré som si zmýval asi ešte ďalšie tri dni. Ale kopu skvelých momentiek od Katky môžete spatriť rovno tu.
lukáško l. bol najviac natešený keď mi mohol hopsať na kolienku haha; malo tu byť aj gifko, ale niekde sa zahrabalo, možo ho dodatočne niekam pridám ešte
tshirt - pioneer
jeans - topshop
shoes - h&m

12 komentárov:

  1. si sa mal radšej pochváliť ako si bol včera v "televízori" :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. najs! ta posledna fotka sa mi paci, kdo ta fotil?
    normalne som vecra kvoli tebe prepla spravy na ct!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sa nerob ze nevies :D a to je najvacsia pocta ked vynalozis tolke usilie aby si zvdihla ovladac a stlacila gombik haha :D vdaka

      Odstrániť
  3. Krásné fotky, vyzařuje z nich energie.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Líbí se mi ty roztrhané kolena! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. chci gifko! a musis me naucit delat take tak skvela gifka jako mas ty, jinak mi zlomis srdce.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/398276_10150939158652246_781062245_11777971_1662530496_n.jpg

    Bloggers gone wild!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pěkné fotky, sluší ti to =)

    anesagill.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super fotky, sluší Ti to. ;)

    OdpovedaťOdstrániť