Every detail matters

Je dôležité byť precízny a perfekcionista? Záleží na tom, aby človeka trápil každý detail, ktorý nie je podľa jeho predstav? Asi nie pri všetkom, len čo s tým, keď ho trápiť skutočne nemusí a pritom opak je pravdou? Keď mu ustavične vŕta v hlave a jeho napravenie vyžaduje obrovskú dávku času, motivácie a odhodlania, stojí za to túto nepodstatnú skutočnosť napraviť? Správne by bolo zamyslieť sa nad tým, v čom tkvie ten dôvod, pre ktorý ho to tak trápi. Ale na to teraz nemám čas, som dosť zaneprázdnený premýšľaním nad tými hlúpymi detailami, čo mi tak vadia.
som vážne hladný a denim is dead
harrington - maniak
thirt - alexisonfire
necklace - rattlesnake
jeans - topshop
shoes - h&m

17 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ale jinak si myslim ze harboring over details will kill you :)

      Odstrániť
  2. ani čas, ani motivácia ani odhodlanie detailistu nevylieči úplne, to je zakorenené podľa mňa v povahe, možno by sa čosi zmiernilo, ale aj tak je to tam :) ... je to smutné trochu to čítať, ale posielam aspoň pizzovník za to, že som sa opäť v tom texte našla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. gifko najviac :P

    liveyourdailylife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ..ha ha.. trochu sa v tom vidim.. ale Eva ma pravdu.. povahaaa... ta sa vzdy nakoniec nejak prejavi..ale je fajn,ak sa clovek aspon snazi.. ja sa snazim :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kouzlo je v tom,kdyz za tou detailni dokonalosti neni videt zadna drina.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Odpovede
    1. (na blogu som si urobila post o mojich naj bloggeroch. Tiež som ťa tam spomenula :D http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/)

      Odstrániť
  7. Nesmírně chválím hudební vkus. Alexisonfire jsou the best :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. hah na poslednej .bojim sa ťa , také vrazeničko reťjazkou .
    a alexissssss. nejak ich mááš raaad:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. and you have awesome details :)
    <3 the necklace xx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ta poslední mě trošku děsí)) ale outfit na výbornou!

    OdpovedaťOdstrániť