Well swell

Začal som písať o mojom prežití na RfP, ale rozsah textu presahoval záživnosť tohto príspevku. Takže highlights: Slopanie so super ľudmi, ktorých som nikdy predtým nevidel, ale o zábavu veru núdza nebola. Slnko slnko slnko.. búúúrka (presnejšie orkán), pri ktorej som myslel, že z nej bez ujmy nevyviaznem. Najlepší Skrillex v stane, do ktorého sme sa museli vlámať lebo tam už nepúšťali ľudí koľko ich tam bolo. Ďalšie skvelé kapely a proste najväčší festivalový chill ako má byť.. milujem to. Organizačne asi najslabší za posledné 4 roky, ale teším sa na budúcoročné pokračovanie. Pozdravujem Elišku a Terezu, s ktorými som si to najviac dával na Skrillexovi a najväčší shout out ide dvom úplne najmilším ľuďom, ktorých som stretol niekedy po I Killed The Prom Queen a poklábosil v delíriu a úplne mi vypadli ich mená, čo ma totálne štve, ale moc im ďakujem za brnkátko August Burns Red, vy viete, kto ste, ozvite sa.
žene se sem hroznej mordoooooor :D doslova

15 komentárov:

  1. Damn! Teď mě mrzí ještě víc, že jsem tam nebyl, haha. Určitě sis to musel užít!)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já si nemůžu pomoc, ale to druhý video mi prostě hrozně připomíná čtvrtej díl Harryho Pottera jak jsou na začátku na tom mistrovství světa ve famfrpálu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašne ľutujem, že som akurát vtedy bola totálne zdebilnená liekmi... ten mordor sa mi ľúbi. milujem takéto živelné vecičky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. "dvom úplne najmilším ľuďom" - to jsi potěšil :) (a nevím jestli si to pamatuješ, ale na svém českém mobilu máš Janovo číslo :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oh my goood ...haha tak to som uplne nevedel :DD teraz pozeram do telefonu a vidim to tu ...ach ..bol som moc zniceny :D :DD vdaka

      Odstrániť
  5. ou shit, ta bouřka ve stanovém městečku :D
    Věřím, že sis to parádně užil! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoano mam z toho velmi hrejivy pocit na srdci :p

      Odstrániť
  6. Jsem ráda, že jsem Tě tam potkala. a to druhý video :D jako byl to masakr.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jan Malina (na českém mobilu s předvolbou +421)13. júla 2012 o 18:08

    Zdravím Juraj, tímto vzkazem se oficiálně ozívám(e). Jsem rád za radost z brnkátka. Neplánuješ cestu do Uherského Hradiště na LFŠ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. seruuuus janko, mile od teba(vas) ...zial neplanujem a priznam sa ani neviem o com v tomto projekte kraci :P ...ale ak budete mat nahodou nejaku zastavocku v prahe tak pijeme :D

      Odstrániť
  8. perfektné fotky :)
    tá búrka ... to ale muselo byť strašné.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hurrah! After all I got a webpage from where I can really get valuable data concerning my study and knowledge. all of craigslist

    OdpovedaťOdstrániť