Long time no see

Fuh. Musel som na pár dní vysadiť blogéres, pretože sa toho veľa dialo. Túroval som s Bruno Ferrari, bol som rozhodcom na prvej veľkej českej CrossFitovej súťaži a sťahoval som sa späť do Prahy. Všetky tieto aktivity zahŕňali enormné množstvá cestovania hore dole. Ale bola to sranda, kopa nových ľudí, zážitkov a príbehov. Ani neviem, čo z toho všetkého by som mal spomenúť. Smutná časť tohto príbehu pozostáva z faktu, že neviem, či z celého predošlého týždňa mám nejaké blogovopoužiteľné fotky, ktorými by som sa mohol pochváliť. No uvidíme, hádam niečo vyhrabem.
Vážení, toto, čo pijem je neskutočné mandlové mlieko, čo som si vyrobil. Chytíte sakel mandlí, dáte ich na 4 hoďky do vody, aby zmäkli a potom ich pomeliete asi s litrom vody, škoricou, vanilkou a javorovým sirupom podľa chuti a máte takéto krásne zdravé mlieko, ktoré môže piť každý.
shirt - kik
shorts - diy
shoes - h&m
ph. fero

19 komentárov:

  1. skvělá košile. a to mlíko musim vyzkoušet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dosť mi pripomínaš Bena Epsteina z How to make it in America...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uuu doufala jsem, že to není kravské! Mandlové miluju. No a sklenice z ikea jak jinak

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fero je super pekny! dobre, ze som hetero! :OOO

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No ale aký si pekný!! To mlieko znie fajnovo.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vážne super fotky! :) A to mlieko, mňam mňam, určite vyskúšam, len si musím olúpať mandle a to sa mi nechce teraz :D a Pokal za 9kč z Ikei, to je môj naj pohár :D...inak 21.9. sú Bacil a Rakby v Čani pri Košiciach, jou! Tak to zoznámenie je už celkom reálne :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hod sa tam po nich ako groupie a mozno sa nieco zadari :D

      Odstrániť
  7. to mlieko je nezlízavateľné?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Stejne domaci sojove mleko je nejlepsi! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. vdaka vdaka ..urcite ho vyskusajte je to bašta! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. I'm gone to tell my little brother, that he should also visit this blog on regular basis to take updated
    from most up-to-date news update.

    Feel free to visit my webpage ... OneDirectionTickets

    OdpovedaťOdstrániť