Yes, it was cold

Veľmi rád by som prispieval na tento omamný blog častejšie ako v súčastnosti  ale bránia mi k tomu dve skutočnosti. Prvá je, že popri práci, zime a krátkemu slnovratu, nachádzam obtiažne stíhať nadobúdať kvalitný materiál pre kuriózne príspevky. A druhá, samozrejme, nemám na to dosť vecí, v ktorých by som sa tu promenádoval, duh. Veď už teraz ste podaktorí určite všetko videli, ale ja sa nevzdám a budem bojovať ďalej s týmito módnymi polenami, ktoré mi padajú pod nohy!

shirt - gant
shorts - 2nd hand
shoes - h&m

15 komentárov:

  1. I really love the way you edited your pictures!

    http://www.frenchinlosangeles.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si iný otužilec, ale ponožky takto u chlapov, bŕ nie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Taková polena teď asi padají pod kolena všem...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ešte že tie červené ponožky v hnedých topánkach. to ma baví

    OdpovedaťOdstrániť
  5. We find lots of learning after reading this very useful article .

    OdpovedaťOdstrániť