Please continue

No! Rád by som sa vrátil späť k našej návšteve u Milana. Ako som už spomínal, Gucci ma pozval k sebe spraviť im pár gifiek. Konkrétne sme víkend strávili hlavne s Yigitom, ktorý má na starosti world wide social media a čas s ním sa točil celý okolo módy, čo bolo fascinujúce! Posedeli sme v super reštauráciách, čo je pre mňa na výlete to najdôležitejšie. Toto bolo po prvej večeri, na ktorú sme sa nevedeli dostať pretože pýtať sa cestu Talianov je veľmi zradné. Každý nás posielal iným smerom, no po dvoch dňoch sme už vedeli, že keď vás navádzajú rovno treba ísť doprava. Okrem Yigita a skvelého jedla nám spoločnosť robili ešte ďalšie veľavážené osoby, o ktorých až nabudúce.
PIMP!
basically ..all h&m

29 komentárov:

  1. tie ponožky su pre mna strasne rusivy detial a kazia mi celkovy dojem, ale ja farebne ponozky v oblekoch celkovo fakt nemusim takze inak ok :D ten oblek je velmi velmi super

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si ale konzerva :P :D Barevne ponozky je jedina kreaticvni vec, kterou si muze muz v obleku dovolit a ja je miluji!

      Odstrániť
    2. dakujem laska :) ...a marta bola cela v cervenom tak to minimalne pekne ladilo :D

      Odstrániť
    3. marťa, I don't care and I don't like nikomu farebne ponozky nezakazujem :D no ok, tak ladili aspon s nou :D a nabuduce vyzehlit aj koselu .)

      Odstrániť
    4. este nikdy som nekomentovala ziadny blog, ale teraz uz fakt musim. Pravidelnejsie som zacala sledovat tento blog, ked som si vsimla ze vecko viac menej "dodrbe" kazdy jeden outfit tohto blogera. Je naozaj zabavne najprv si pozriet outfit a potom tipovat co bude zle tentoraz... (akoze "dneska je to celkom ok, len tie snurky v topankach by som vymenila"). Nemam nic proti ani jednemu z vas, len som vam chcela dat vediet ze tato tipovacka je celkom funny :D a mlady muz ma aspon o jedneho pravidelneho citatela navyse :D (btw. z komentov mam taky pocit ze si jeho byvala, mylim sa? )

      Odstrániť
    5. haha je to tak no :D ale zase nehledej v tom nejakou zast. Znaji se dlouho tak se s nim Veronika nemaze to je podle me v pratelstvi zase dobra vlastnost.

      Jinak Juro by chtel abych mu je zehlila ja ale to se nestane takze bude chodit zmackany do te doby nez za to budeme nekomu platit. Ja mu to rikam stale at si to vyzehli :D

      Odstrániť
    6. haaaaa pefektne si to zhrnula.. klinec pohlavicke :D vdaka

      Odstrániť
  2. Parádní, už se těším na pokračování :) Jaké bylo v Miláně počasí že máš kabát? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no zima bola jeden den dokonca snezilo cely a meskal nam kvoli tomu let ..vdak

      Odstrániť
  3. ponožky super! vadí mi ten mini nápisôčik akurát:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten nápisoček pravda :D
      a nemám rada ked sa hrá niekto na užasneho džentlmena a má vyťahané kolená alebo pokrčenu košelu :D (to teraz neni na Jura ale)

      Odstrániť
  4. tá druhá like a boss :D
    inak súhlasím s Véčkom ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta tvoje gifka jsou super :)
    Závidím ti, že nemáš žádné haters. Mně by za tak krátké nohavice a pokrčenou košili sežrali :D
    Mimochodem, ty bílé nitky u knoflíčků na rukávu jsou tam schválně? Předpokládám, že je to ten oblek MMM, kde nikdy nevíš, jestli je to záměr, ale jinak se mají vyndat ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdakvdaka vitko, nohavice maju taky kratky strich schvalne a je to MMM takze nitky tam asi necham :p a kosele sa mi nikdy nechce zehlit takze asi budu pokrcene stale :D

      Odstrániť
    2. Bohvie preco teba by zozrali a Jura zeru :)

      Odstrániť
    3. Je mi to jasné, také raději nosím kratší nohavice, vypadá to uvolněněji a moderněji. Ale s tím žehlením se polepši! :D

      Odstrániť
    4. Proč treba Juraj nemá hatery: 1) nosí, co mu padne (má totiž úplně jinou postavu, jeho věci si nemůže dovolit každý), 2) jeho snaha být cool není tak křečovitá, 3) ke čtenářům se chová úplně jinak, 4) nemá potřebu se vyjadřovat ke všemu, takže se tak často neukazuje, ze třeba není příliš inteligentní... a ještě asi tak deset důvodů.

      Odstrániť
    5. Aleee anonyyyym, nebud taky hater. Karma Ti klesla minimalne o 3 bodiky teraz. Vitek je super, mne sa jeho postava paci a musi byt velmi frustrujuce mat len anonym hejterske komenty :) to nie su uz ctenari, ale podpichovaci. A co, ze nie je vychudnuty. :) Ludia sa nerodia cez klopirak, kazdy ma ine geny. Kazdy ma nieco, co je na nom pekne :) Juraj ma super vypracovanu postavu a odstavaju mu usi trosken. Vitek ma velmi peknu tvar a usmev a usi mu neodstavaju. Obaja ste super chalani.

      Odstrániť
  6. BOMBA! Závidím tento oblek. Ještě by to chtělo nějaké fajnější topánky. Doufám, že budeš informovat jak to šlo s Gucci dalej a dáš další fotky z Milána.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Myslíš že se tenhle oblek dá ještě někde sehnat?

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dakujem, este tam su nejake fotke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. cooo? vecko a ty? tsts, co sa tu clovek nedozvie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Extra blog, good job!!!
    I followed your blog !

    add me
    http://tomaszrepeta.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť