Simple things

Zistili sme, že na Palackého námestí sú každý Štvrtok také menšie trhy, kde majú kvalitné české alebo slovenské výrobky ako napríklad kvalitné klobásky z Terchovej bez nejakej múky a iného sajrajtu alebo kozie jogurty a iné. Bol som z toho taký šťastný, že som sa až na ruky staval. Inak Martina mi nadáva, že už mám moc veľa topánok a oblečenia, ale to len preto lebo, že to znamená inváziu jej priestorov, ako keby ona toho nemala ešte viacej.
jacket - levi's
polo, jeans - h&m 4 blb
shoes - nike

12 komentárov:

  1. Na tej predposlednej ste zlatí :-)... to aj ja chcem mať doma takú inváziu oblečenia a topánok :-D, zatiaľ to ale nehrozí :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa vždy najviac potešia oravské korbáčiky! alebo vlastne hocijaké korbáčiky, ale syrové samozrejme

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky pěkné. Je to ale nuda (outfit). Klučinů v tričku riflích a teniskách běhají mraky..a tvůj milánský outfit nic nevyrovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je možná pravda, že kluků v tričkách běhají mraky, ale kolik je takových sexy kluků co vypadají jak Ryan G.??

      Odstrániť
  4. klučinú s tričku riflích a teniskách síce behajú mraky, ale máloktorý vyzerá takto dobre;)

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ,,ako keby ona toho nemala ešte viacej" :DDD forek.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nejstylovější pár! až teď jsem narazila na tebe, i když Martinu už sleduji delší dobu, (ná)sleduji :)

    Click to visit my blog - Maya Fox with love

    OdpovedaťOdstrániť