Messy facial

Príbeh č. 1: Podľa istého anonyma v minulých príspevkoch tričko, rifle a tenisky sú nuda, s čím sa dá do istej miery stotožniť, ale jasné, že to nie je pravidlo. Taktiež muži medzi tričkom a košeľou si tam toho moc nenavyberajú takže, sa ospravedlňujem, keď tieto tri kúsky oblečenia zaberajú väčšinu môjho šatníka a budú sa tu na mne vyskytovať pomerne často a aj ich preferujem.   
Príbeh č. 2: Keď som v gyme vytasil tieto krikľavé Kedsky, jedna moja americká priateľka ma oboznámila s  faktom, že v 90. rokoch minulého tisícročia boli v USA veľkým hitom. V tom s posmechom dodala, že ich v Amerike muselo mať každé dievča. Keď si teda vygooglite obrázky Keds nenájdete veru žiadny obrázok, na ktorom by bol muž, čo je určite zábavné, ale fuck it! Ja to tu prinesiem na mužov!

myslím si, že v pohode cassual outfit
jacket - nike
tshirt - h&m
jeans - levi's
shoes - keds

18 komentárov:

  1. fakt ne? já myslela, že je normálně nosí i kluci.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé fotky ! :)

    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "oh how she rocks, in Keds and tube socks." :D

    kedsky sou super, že je kluci moc nenosí je škoda. super outfit i fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekné pozadie vyberáte poslednú dobu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Som za to, aby sa KEDSky vratili na trh ako unisex!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja ako zena kedsy neznaasam, podla mna by ich mali nosit chlapi :D tebe pristanu

    OdpovedaťOdstrániť
  7. haha, ale vypadaj dobre(tenisky). ta barva je super. A ty mirrorky ti taky seknou

    OdpovedaťOdstrániť
  8. máš svý kouzlo, jenže o něm víš ,)
    jsi hezký člověk .

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great Look and the wall behind you is mega!

    http://the-unfinished-painting.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Amazing Pics!
    Loved this look
    http://heyhadrien.blogspot.com/2013/11/im-believer.html

    OdpovedaťOdstrániť