Cuddle buddies

Aj vy ste názoru, že by mal byť týždeň prehodený, dva dni práca a päť dni víkend? Okej uspokojíl by som sa štyri víkend a tri práca. Alebo viete čo, stačilo by keby má pracovná doba len štyri hodiny namiesto ôsmich. Veď je aj dokázané, že človek sa nedokáže sústrediť na jednu činnosť toľko času a ja to môžem potvrdiť hehe. S istotou môžem povedať, že keby si som vedomí, že mám na robotu len štyri hoďky, spravil by som toľko isto práce ako teraz. Je to len finta spoločnosti ako nás prinútiť ceniť si voľný čas a utrácať viacej peňazi na zbytočnosti, čo vôbec nepotrebujeme, ale povieme si, že si doprajeme pretože si to zaslúžime. Toľko ku konšpiračným teóriám. Tento "dlhý" víkend sme využili okrem iného aj na vyskúšanie kolekcie Dávida Kývnúťšunky, a je to veľmi príjemná záležitosť ako aj tá pred tým
martina už moc pohodlnie a namiesto opätkov a sukní nosí viacej mojich vecí ako napríklad tieto
milujem martin zadok <3

8 komentárov:

  1. súhlasím so všetkým, okrem "milujem martin zadok", ale myslím že muži vždy milujú zadok ženy,
    ktorú / s ktorou sa milujú, žeáno....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ked je uz teda rec o zadkoch,.....:$...damy, co ten na prvej fotke?<3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak s tou pracovní dobou musím souhlasit:) I zkrácení na 6h by bylo fajn:)

    OdpovedaťOdstrániť