Let's see how he does

Tento príspevok k vám prichádza z dávnej minulosti, pretože ho síce píšem teraz, ale vy si ho čítate asi o mesiac neskôr, keďže na fotky bolo až donedávna uvalené "embargo". Bavíme sa konkrétne o parféme Karla Lagerfelda pre neho a pre ňu, ktorý nám predstavili ešte v januráry: "Je svieži a vášnivý a svieži a zaujímavý a nadchne vás a je svieži. Jeho cieľová skupina sú hlavne obyvatelia metropol a hlavne obyvatelia celého sveta (čo?) pretože je svieži a zaujímavý a svieži."  Čo sa týka môjho názoru, tak nikdy som nemal akýsi cit pre voňafky alebo toaletné vody if you will (strašný názov.. čiže voda, čo je v záchode?), no odkedy ma Marťa obdarovala Dior Homme, tak som si asi zvykol na ťažké a bijúce vône. Od Lagiho by som čakal niečo úplne iné, príde mi to ako úplny opak, čo som práve opísal. A ešte sa pochválim, že keď som sa pred pár rokmi potuloval Parížom tak som ho stretol na ulici a určite som sa mu páčil.
nechcem sa nikoho dotknúť ale keby mi dáte do ruky sprcháč tak vám asi rozdiel nepoviem, ale ako vravím, vôbec sa do toho nevyznám.. proste je svieži

6 komentárov: