Throwback future (light side)

Som veľmi rád, že sa mi dostalo možnosti spolupracovať s mladou českou značkou pre mužov Fiorina Fury. Majú dosť skvelé veci, ktoré vyzerajú vcelku neobyčajne a to je presne to, čo ma vie osloviť. Dosiahnutie nežnej extravagancie, if you will, je u mužov tvrdý oriešok a preto sa teším, keď narazím na kúsky ako vidíte dolu. No a čo ma ešte dorazilo bolo ako nadšený a milý bol team FF. Hneď sme sa dali do reči o kadečom a v showroome som ich ešte kus otravoval. Takže ak sa vám vecičky páčia, určite stoja za skúšku a čo je super, že od konca budúceho týždňa budú na všetky kusy zľavy! V Prahe môžte zavítať priamo do ich showroomu na Letnej a teda overiť si moje predošlé žvásty alebo v centre do Debut Gallery a mimo Prahu alebo pre lenivcov eshop Molo7. Reklaminka ako vyšitá, ale nevadí mi to, ja som namotaný a tak to má vyzerať.
ženy nezúfajte, pre vás tu je obdobná značka Imreczeova, ale o nej už vám viacej povie čoskoro Marťa.
za super fotky ďakujem bethany, please get faster internet!
prichádza tma

14 komentárov:

  1. skvely fotky, libi se mi ten kabat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeden z najlepsich outfitov podla mna, super veci a super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ten kabát(alebo čo to je) je perfektný, dotiahol jednoduchý outfit do dokonalosti :)) a fotky sú perfektné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vždy sa pozeram jak retardovana,že kedy sa dofaka už niečo pohne niekde..aj teraz..už sa mi zdalo že sa hybeš asi na každej .gif gif everywhere..a super kabatec

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow, ale jakože fakt super věci mají !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vdakaa ano ta kabato mikina je mega.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Perfect outfit!! Looks great on you, I love the jacket.
    Greetings.



    http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť