Loving this travelling thing

Po Filipínach sme sa ešte na víkend vrátíli do Suzhou a Šanghaja a užívali sme si ešte jeden víkend v ázií. Poviem vám na rovinu, dobre mi tam bolo vedel by som si predstaviť tam zostať aj dlhšie. Ono to je tak, že si vrávíte ako je niekde super alebo lepšie ako tam, kde ste teraz, ale pravdou je,že po istom čase by ste si na to nové miesto zvykli rovnako ako na vaše súčasné a našli by ste si veci, ktoré by vás proste štvali. Filipíny boli pre nás raj na zemi, ale pre miestnych to je obyč a sú otravení, keď sa musia namočiť do vody takže osobne to vidím tak, že je super navštevovať vela rôznorodých miest na istú dobu, teda asi tu platí, že v najlepšom treba prestať. Veľmi rád by som sa vrátil, kdekoľvek, kde som už niekedy bol, ale zároveň je na svete toľko miest, čo som ešte nevidel. Som rád, že toto sú moje problémy, haha.  
jeden z mojich ďalších problémov v číne bol, či si dať oreo zmrzlinu alebo snickers zmzlinu ..mal som obe
crossfit nitra represent.. i guess

3 komentáre: