Designer cock

Na designbloku, hoci sám, som stihol aj pár náhodných prehliadok a boli zrovna mužské a dokonca boli super! Určite človek nejde na náhodného neznámeho návrhára s veľkým očakávaniami, ale o to viacej ho poteší, keď sú jeho dizajny dobré. To sa pre mňa stalo v prípade Bastiana Vischa zo Švédska, ktorého kolekcia bola meeeegaaaa, rôzne farby a plno vrstiev a zaslúžene ho aj ocenili cenou Diploma selection. Ďalej to bola kolekcia od Lukáša Spilky a Štepána Rúžičky, ktorí mali veľmi dramatickú show a kúsky sa páčili najmä mojím pionierskym kamošom. Dúfam, že to takto pôjde ďalej a že aj ja dostanem k takým super veciam.
  fotky miška, fuh tie superštúdiá boli obrovské
jacket, shirt, shoes - h&m
jeans - topshop

4 komentáre:

  1. ja tie tvoje gifká dokážem pozorovať aj 5 minút a tá zelená ti sekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. normálne počujem, ako šumííííí....:)
    páčiš sa mi!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. just blogwalking.. Nice post and have a nice day :)

    OdpovedaťOdstrániť