Silver fence

Tento mega mikino kabát od českej Fiorina Fury ste mohli vidieť pred časom tu. Odvtedy som ho na sebe nemal lebo ešte nebolo chladno a trochu som sa bál, že naň zabudnem, ale posledné dni by som nenosil nič iné a verím, že ho tu ešte uvidíte. Na týchto fotkách som bol na antibiotikách tak som vrstvil, čo to šlo, ale páči sa mi to. V taške väčšinou nosím jedlo a veci do gymu, no tentokrát bola naplnená liekmi. Našťastie mi už je dobre a môžem veselo premýšľať, za čo pôjdem do Emblému na halloween. Tipy sú vítané.
Ja som síce nebol moc v stave sa kreatívne prejavovať, ale vy môžete tak učiniť, že zazdielate spontánnu fotku (ideálne s vašími conversami) cez hashtag #sneakerswould, kampaň ktorú rozbehol Converse, aby ukázali svetu, aké skvelé zážitky vytvárajú jeho obyvatelia.
Eše malá poznámka. Už dlho zabúdam na jednu dôležitú vec a síce, pozdraviť pár ľudí, čo ma oslovili na Mighty Sounds, že poznajú tento blog, takže Lufi, Ota a Eva, vďaka ste super!
tie odrazy postavy na plote su najvác
hooded coat - fiorina fury
hoodie, jeans, bag - h&m
tshirt - custom made
sneakers - converse

12 komentárov: