Broken elevator ..when I entered

Bol som sám v H&M S/S showroome, boli tam všetci a úplne úplne každého, okrem Honzu Paulinho, prvá otázka znela: "Kde más Martinu?". Martina cvičila a bola v nakupovať nejaké bio veci a showroom už proste nevykrývala. Do istej miery som na to zvyknutý, ale keď sa ma to opýta každý jeden človek tak to začne byť mierne otravné. A aby mi nebolo málo tá kolekcia ma tiež až tak nechytila. Všetko však vylepšil super catering ako vždy a opití všetci a hlavne Ivanko, ktorý aj zo stoličky hapal keď sa snažil chytiť svoj iPad, ten bol výborný. A na koniec sme si ešte všetci zaspievali pred budovou, kde teraz hráva takí klavirista, ktorý spieva tie texty úplne inak, asi kvôli copyrightu.
trojitý juraj
na každej fotke aj od iných človekov ma uvidíte s mojím šatníkovým číslom 52.
jacket, sneakers - nike
shirt, pants - h&m
foto - miška

4 komentáre:

  1. Počula som na ten showroom samé chvály a z videí som usúdila, že sa im to veľmi podarilo!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neuveriteľné fotky (v dobrom slova zmysle) :)

    http://3znitry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerá to super :) a skvelé fotky :)
    http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť