Grey Britain

Marťa mala narodke, krásnych okrúhlych 47 rokov mladosti, tak reku, že sa vyberieme do Londýna, hlavného mesta Veľkej Británie a Severného Írska, ak ste nevedeli. Čo bolo úplne super, že zhodou náhod mal kamoš zrovna rozlúčku so slobodou, tak bol skvelý rakenrou a alkohou ako sa patrí. I keď bolo celý čas nad nulou, mohli sme sa aj teplejšie obliecť, ale napriek tomu sme pobehali vcelku mesto, také tie hipsterské turistické klasiky, ktoré sa mi tu ani nechce menovať. Čo ale rád spomeniem, je že Marťa našla dosť mega reštaurácie, takže sme si dosť šmakovali a oni potom šmakovali na našich peňaženkách. Bol som už párkrát v Londýne, ale nikdy ma takto finančne nepoznačil, hehe. Nevadí, bolo super, rád som videl starých známych a teším sa na moju ďalšiu návštevu. Cheerio!
inak ak si toto čítate tak sa dozvedáte, že zajtra sme v Snídani s Novou o 6:45 a potom 8:15 tuším tak nevstávajte kvôli nám, ale ak budete hore môžte mrknúť na to ako na Nove nemôžte spomenúť žiadnu značku a dokonca ani naše vlastne blogy ..neviem na čo tam vlastne ideme tým pádom ..FAIL
shirt, jeans - h&m conscious
sneakers - nikeid
bomber jacket - h&m

5 komentárov: