Our foundation

Každý deň sa stretávame s tým, ako sa každý pozerá na svet inak a nie vždy sa s týmito názormi stotožňujeme. Každý deň vediem konverzáciu o mojich postojoch a snažím sa ich objasniť ľuďom, ktorých myšlienkový pochod ma iné tempo ako ten môj. Nenapísal som presvedčiť pretože sa to snažím z pravidla nerobiť, nie je to pre mňa cesta, no pre mnohých áno. Vnucovať niekomu názory a vymývať mozgy? Taktika tyranov, podvodníkov a diktátorov. Žiaľ stále žijeme v dobe, kde sú tieto praktiky na dennom poriadku a preto sa v poslednej dobe zamýšľam, či niekedy nastane medzi ľuďmi totálny mier a harmónia, kedy bude môcť ľudstvo žiť ako jedna súdržná komunita. Verím, že ak tak raz bude, bude to pre nás veľký zlom a na miesto vojen a nezhôd sa budeme môcť sústrediť na veci ako je veda a výskum, či už filantropie alebo technológií. Keď sa dnes dajú dokopy mysle, ktoré včera boli nepriatelia, môžme sa tešiť na zajtrajšok, ktorý na svete ešte nemal obdoby.    
jacket - 2nd hand
jeans - top shop
rest - h&m

10 komentárov:

  1. Ja sa už ani nesnažím objasniť. Keď sa nechápeme, tak sa radšej na to vyserme. Keď je po blízku rum, tak napime a možno to niečo zmení... Kde ty chodíš na také pekné farebné kombinácie, ktorých sa bojím ale na tebe to môžem? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fu ked je po blizku rum tak si urcite najdeme nieco v com sa zhodneme heheh ...kamo ak sa ti to paci tak si to proste vezmi a potom najdes k tomu nejaku kombinaciu urcite ...ja som ani poriadne nevedel co si davam na seba a vyslo to super podla mna :P

      Odstrániť
  2. bojím sa, že mier nikdy nebol a ani nikdy nenastane. pri takom veľkom počte ľudí v spoločnosti a tým,že sme iní ... :) ale máš pravdu, je to smutné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej neznie to moc pravdepodobne ale dufam ze sa to stane niekedy

      Odstrániť
  3. geniální, oči se radují, když na to koukají!

    OdpovedaťOdstrániť