Say it don't spray it

Možno ste si všimli na facebooku, alebo ak ste typ človeka, ktorý si googli reklamy z metra, tak s mojou Marťou sme mali možnosť spolupracovať na valentínskej kampani Milky (áno tej čoko), Povedz to po svojom nebo Řekni to po svém (čítaj s mega preafektovaným prízvukom), kde sa spovedajú páry, ktoré majú rôzne spoločné koníčky a povolania. Zjavne, keď obaja publikujeme svoj egocentrický denník (u mňa skôr týždenník) tak sme mali možnosť sa vykecať trochu o tom ako nás táto aktivita spája a o našej nestarnúcej láske. Ale ak nie ste moc na články tak si určite aspoň pozrite tieto skvelé fotky, ktoré s nami nafotila Mária Bartošová na sokolovi, kde makajú gymnasti. Ja sa teším aj z fotiek a aj som sa tešil a bláznil v priestoroch!  
užite valentajn
top - alexander wang x hm
jeans - hm
sneakers - nike id

marťa
top - zara
skirt - hm
sneakers - nike

8 komentárov:

  1. vy ste spolu super, martina na mňa pôsobí tak tajomne a zaujímavo, ako múza nejakého maliara alebo čo. (:D som poetická)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je celkem neobyklé vidět vás dva usmívat se na fotkách. :D Ale krásné!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super ste, skveli ste! jaaaaj, nech vam to spolu vydrzi naveky vekov! ejmen!!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť