Sharp breath

Som veľmi rád, keď objavím nejaké super miesto respektíve pozadie, pred ktorým sa môžem promenádovať pred foťákom. Hmm, tak som pred pozadím alebo pred foťákom? Asi oboje, môžeme to nazvať Photo sandwich, chutí vám? Pevné ostré matné kovy posiate popolom od zahasených špakov, ktoré hostia jadro celého pokmu a síce renomovaného blogera obaleného prevažne v bavlne a šušťáku, so štipkou dreva na zápästí, ktorá mu dodáva ten správny šmrnc. No a všetko sa to napokon zavŕši hŕbou plastu, súčiastiek a canonským korením, podávané módnou kulinárkou Marťou na podnose netrpezlivosti. Pre dokonalosť ozdobíme dobrým počasím a dávkou photoshopu. Mňamka!
do zlatista zahnedaný
jacket, pants, shoes - h&m
shirt - gant
wooden watch - wewood

12 komentárov:

  1. outfit paradny a text tiez a vlastne cele super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. OMG, very good!

    www.studenttezpotrafigotowac.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pripomína mi to môjho tatka, keď bol mladý...70´s...:)) fresh!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si myslela, že mi fakt šibe keď som zbadala, že sa na tej fotke pohli prsty.... ale zrejme ešte nie som prepracovaná!

    OdpovedaťOdstrániť