Sometimes less is more

Boli sme sa dať s Marťou ošmýkať k expertom do Bomtonu v Brumlovke, hlavne preto lebo sa tam strihá špičkový svetový moderátor Leoš Mareš. Ale tak treba ich pochváliť, bolo to veľmi príjemné a luxusné, masážne kreslo počas umývania, profesionálny prístup, bodaj by nie. Strihal ma konkrétne David Vaňko a som teda veľmi spokojný. Piplal sa tam so mnou vyše hodiny a strojček z toho použil asi 2% času, na čo nie som zvyknutý ako všetko super, ale radšej by som tam sedel kratšie. Každopádne som rád, že zo mňa spravil opäť človeka a keby mám hodnotiť tento salónik medzi tupými nožničkami ako najhoršie a melírovým prelivom ako najlepšie, dal by som mu hm asi nafúkanú trvalú. Vďaka.
bonton home video uvádí... to ma vždy napadne keď počujem slovo bomton, moji rovesníci si určite pamätajú toto na začiatku z filmu na kazetách z video požičovne.. haha, že video požičovne :D celkom archaizmus

8 komentárov:

  1. super haro, a jasne ze bonton....pamatam si ked sme poziciavali z pozicovne VHS Vreskot 1,2 a kukali to o tretej poobede aby sme sa ako skolaci neposr..i :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super účes! David odvedl skvělou práci! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No neviem Jur, kolko stalo ostrihanie? Takto isto striham strojcekom frajera za 20 minut :) ale ma to bez masaze no :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako nevravim ze nie ale tak ide o prestiz :D pansky stoji 700 a damsky 1300

      Odstrániť
  4. hy,, i'm just blogwalking..
    this is a good site,, have a nice day :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsem z Moravy a vousy jsou u mě když má někdo plnovous (prostě plnovous - krátký, dlouhý - to je fuk), brada je prostě jen brada ale bradka je když má muž (někdy i žena :D) vousy pouze na bradě (popř. spojené s vrchním knírem), knír je u nás pouze knír nad horním rtem :-)

    OdpovedaťOdstrániť