Hidden thoughts

Je zvláštne ako sa ľudia dokážu odhaliť, ale v skutočnosti toho skrývajú viac než si myslíme. Zaujímalo by ma, do akej miery skutočne poznáme našich blízkych a či by sa nám páčilo keby môžeme nazrieť do ich myslí. Jeden by povedal, že čítať myšlienky je dar, no ako s takým darom naložiť? Každý si určite predstaví všetky tie výhody, ktoré by získal, ale naozaj chceme vidieť každého pravú tvár? Veď aj keď máme zvrátené myšlienky to neznamená, že sme zlí. Ale, keď to niekto iný raz zistí, je neskoro. To, že sa ku každému správame inak z nás nerobí falošných. Na tebe mi nezáleží a na tebe áno. afakeartist.

A tí, čo sa nechcú ani odhaliť, ale sú zvedaví, na naliehanie vám predstavujem afakeartist formspring. Ask me anything.

kate moss by juergen teller

9 komentárov:

  1. myslím, že pri viacerých ľudoch je oveľa lepšie nevedieť úplne všetko ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nedokázala by som žiť s pocitom že presne viem čo si ľudia okolo mňa myslia.
    Navyše keby mi klamala a ja by som im tvrdila že viem že klamú tak by som im to nemala ako dokázať...keby zistili že mám taký ,,dar,, tak by ma poslala do laboratória ako pokusného králiky.
    A všetci by toho chceli zneužiť na vlastné účely...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. je hustá aj juergen
    a form.... neužívam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ani za nic bych nechtěla umět číst myšlenky...a už vůbec ne, aby je někdo četl mně :D

    a Kate mi jaksi nikdy nepřirostla k srdci.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Rekla bych ze tohle je hlavne o uhlu pohledu a o duvere mezi lidmi. Nikdy nemuzu vedet jestli nekdo neco skryva cilene, jestli je jenom uzavreny, nebo jestli mu ta ktera vec proste neprijde dulezita a tak o ni nemluvi. Mame-li v druhe duveru, pak vidime vzdy pravou tvar a zadna myslenka neni dost zvracena. Ale veci se meni, duvera se zneuziva a lidi lzou. C'est la vie..

    btw. tento typ postu me fakt bavi a neni to kvuli nahy kate moss :) Bavi me jak premyslis a ze kdyz chci odpovedet, tak to neni jen "supr outfit" ale musim se taky pozastavit a zamyslet se, takze za me thumbs up!

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo to som rad :) ..jasne kazdy podla seba a okolnosti

      Odstrániť
  6. Toto je zajímavé zamyšlení. Já sama za sebe bych občas brala nahlídnout někomu do mysli, abych věděla co se mu právě honí hlavou. Ale kdyby to bylo z opačného pohledu a měl někdo "šmírovat" moje myšlenky, tak to by se mi nelíbilo. Trochu mi to připomíná film Po čem ženy touží. :) Myslím že i lidé kteří mají schopnost "vidět do ostatních" nejsou s tímto darem moc spokojeni a často s tím bojují a neví jak s tím správně pracovat a jak se s tím vypořádat. Ale zajímavý blog, který člověka donucuje se zamýšlet nad určitými věcmi. Nicméně zastávám názor že každý by se měl prezentovat tak jak sám chce být viděn pro ostatní.Každý máme několik tváří, záleží na nás kterou se rozhodneme používat.
    Mimochodem mě tvoje psaní velice baví. Nejsou to jen "žvásty" ale jak píše Ace výš. Donutí to opravdu člověka zamyslet se.


    Kate je super. :)

    OdpovedaťOdstrániť