Nothing new

Viete čo, mal som v úmysle sem dneska pridať nejaké svieže fotky, minimálne z poza mojej bielej steny, ale vôbec mi to nevydalo, ani vlastne skoro nič čo som mal dnes v pláne, ale to nie je nič hrozné. Neviem ani ako to mám popísať. Deň bol úplne dobrý, ale nestalo sa nič čo sa malo stať. Aj tak som sem chcel niekedy pridať toto jedno novembrové fotenie, čo zorganizoval comrademagazine o československých bloggeroch pod názvom All the bloggers. Boli tam rôzne známe tváre a my s našim neznámym blogom o CrossFite (žiaľ, bez Joja) a bola to kopa srandy. Určite ste to už podaktorí videli, ale chcem to tu mať vylepené a dobre!?
jarná kolekcia h&m, ktorú môžete teraz vidieť v obchodoch

25 komentárov:

  1. ta se švihadlem je nejlepší-jaký výraz!:Dskvělé fotky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. juraj v bielych slipoch nie dobre :D ale inak dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné,zajímavé fotky:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Seriously, ze tu obnazenu foto so svihadlom si dal?:D Ale cakala som kedy sa tu objavi crossfitovy clanocek, takze hviezdicka pre teba !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D no big deal podla mna :D ....a ved crossfitovy som mal aj asi o tri prispevky dozadu

      Odstrániť
    2. Ale nie s tymito aktami !

      Odstrániť
  5. tyjo mazec konečně parádní fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. druhá fotka by si zasloužila metál :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jeden z mala muzskych blogu co me zatim zaujal, sleduji rozhodne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. švihadlová je najlepšia :D ,dala by som ju na plagát propagujúci pohyb ! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D vdaka ..ale najprv mi to bolo proti gustu pretoze ako dôkladny cvičiteľ, ktorý dbá na techniku, by som tie nohy vobec nemal krčiť :D ...ale z estetickeho hľadiska som aj ja veľmi spokojný :D

      Odstrániť
  9. dobré fotky!!! a to tílko jsem taky chtěla, ale už neměli nejmenší velikost.. co na tom,že je pánské :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Skvělé fotky ! Někoho mi připomínáš, ale nemůžu si vzpomenout koho :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To tilko je bozi, to je fifinka nebo co to tam je? :D

    OdpovedaťOdstrániť