Running into a stranger

Praha je asi naozaj malá, keď všade dokážete naraziť na hocikoho. Bolo tomu aj tak včera, keď môj prastarý harrington upútal pozornosť mojej super slávnej kamošky Pavlíny, s ktorou som sa napriek nespočetným dohadovaniam o tom ako už musíme ísť konečne von nevidel vážne dlho (áno, facebook sa neráta). Naše cesty osudu sa opäť raz spojili, konečne, pretože už ma to prestávalo baviť. Anyway, dohnali sme kopu vecí a nemohlo z toho vzniknúť nič iné ako super outside outfit out of this world out čo chcete príspevok.
Bola to dosť sranda, hlavne keď som si prevrátil harrington na ruby, dosť dobre to vyzerá. Alebo keď som začal zneužívať strom, ale to by už nebolo vhodné sem prispieť. Tak dúfam, že takýchto stretnutí bude ešte oveľa viac!
harrington - od maniaka v nitre
tshirt - alexisonfire (love'em!)
jeans - topshop
boots - asos
glasses - pavlinine
knuckleduster necklace - rattlesnake

36 komentárov:

  1. máš styl a dobrý hudební vkus, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pecka! Skvělý fotky a máś úžasný boty!
    Jsem ráda, že jsem na tebe díky Pavlínce narazila :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no ještě, že tu Pavlínku máme, jinak bych přišla o nejkrásnějšího chlapa v blogovym světě ;-) skvělý outfit, skvělý účes atd. atd. atd. :-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oOoo thanks thanks a dakujem dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ej teraz už budeš super slávny aj so super slávnou bundou aj kamoškou

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tvůj blog bude snad první pánský, který budu s chutí sledovat! Zvlášť, když vidím, jakou kapelu máš rád a že nakupuješ v Rattle Snake :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ty tu mas uz hotovy fanklub pocuvaj ma :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ta bunda je určitě původem z Lumberu. Má ji moje nejlepší kamarádka :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tym si nie som isty ...kamos na slovensku v nitre ma obchod a pred vela rokmi som ju tam kupil on to ma urcite od nejakeho velkoobchodnika :)

      Odstrániť
  9. Juu s Paulinou;D
    dobry outfit
    Natt

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fajn fotky, vypadáš super! Super outfit a souhlasím s ostatními že máš fajn vlasy!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. fuuu to tricko je superbozi! need it! :D

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. MILUJU ALEXISONFIRE !! Takže to je plus číslo jedna, dalším jsou Tvoje neskutečný vlasy, dalším styl a tím posledním je ta poslední fotka, s Pavlínkou Vám to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tricko je dost mega, vlasy ..nestazujem si :D...a pavlina je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. mam taky pocit že mam tu istu bundu , ale citim sa v nej jak v bombere
    :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. pekník veľký v tej harringtonke. aj bez nej :)

    OdpovedaťOdstrániť