Tell me about it

Všetko uteká tak moc rýchlo, skutočne tomu nechápem. Víkend ani neviem, že bol. Ale tak v piatok to bolo produktívne. Zoznámil som sa s vami, prečítal som tri knihy a mooc som sa nasmial. Na Paulu ste mohli liať aj zapálený benzín a nezobudila by sa, Karol vraví, že som sračka a dosť ma vzrušovali jej lezbické reči, Aneš na mňa hádzala veľmi umelé úsmevy, Luke je bastard a budem ho museť vypať a Vell.. vell be well - motto večera. Ďaľšie dni sa nestalo vôbec nič a dnes som si objednal na preštudovanie knihu zo zlatého fondu z roku 1920, tak som zvedavý a mierne sa nasmial so slečnou dogabané nohy a vypočul si jej dennú dávku zdrbov, tak za to si môžete kliknúť na bonus. Dnes len heslovite a späť do víru povinností.
jacket - second hand
hoodie - outlet
tshirt - dropdead
jeans - topshop
shoes - second hand

36 komentárov:

  1. super vyzeráš, jeans je proste jeans!
    a víkendy sú najlepšie, bohužiaľ najkratšie.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to s tými okuliarmi ma teda dnes pobavilo asi najviac :D furt sa k tomu vrátim a musím sa smiať, milé :P btw to všetko jeansové je paráda, sekne ti to ...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ala Ryan Gosling v Drive, yay! :)
    http://requirespassion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. konecne kluk se stylem jako ty, co si zalozil blog! :-) znam jich kolem sebe spoustu, ale zadnej ne a ne se o nej podelit :D tak drzim palce, urcite se ti bude darit! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý fotka jako vždy ! Sekne ti to, prostě nemám slov, dokonalý chlap :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nechápu, jak děláš ty pohybující se fotky, ale je to úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moc ti to sluší a pohyblivá fotka zase nezklamala:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dakujem dakujem priatelia a kamarati ste až moc milí :p

    OdpovedaťOdstrániť
  9. jéé, taky máš zmrzlinovou sezónu? :P

    OdpovedaťOdstrániť
  10. naprosto super, džínovina ti sluší...jakože dost :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. za chlapem v takovemto outfitu bych se zarucene otocila :D ty roztrhane dziny sou supercool...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahah tie zeny sa ti tu normalne pretekaju, si na roztrhanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. vell by motherfucking well :D kedy dame repete? :D

    vdaaka vdaka krasni ludia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pokud to je triko Dropdead, jakože té kapely z RI, tak máš body navíc!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oli sykes z bring me the horizon to má ..tak ak myslis to tak ano :)

      Odstrániť
    2. Ne, tak ne :) Myslela jsem kapelu jménem Dropdead:
      http://www.youtube.com/watch?v=SGlGLseqLdw&feature=related

      myslela jsem, že to je triko kapely (soudě dle trika třeba Radio Dead ones, mad sin)

      Odstrániť
  15. love the moving pics!
    you look awesome ;)

    OdpovedaťOdstrániť