Do not get carried away

Háá, človeka stretne toľko vecí, keď na ne ani nie je pripravený, no vždy sa s nimi musí nejak popasovať. Ako sa hovorí: "A watched pot never boils" a v momente, keď prestanete mať akékoľvek očakávania sa niečo začne diať. Možno je to aj tým, že keď sa moc sústredíme na niečo, nevšimneme si veci, ktoré sú pre nás asi aj lepšie. A keď sa mi prihodí naraz veľa dobrého, priznám sa, trochu sa obávam, aby som zo všetkým správne naložil a ostal pri zemi takým istým hlupákom akým som doteraz. Ako všetko rýchlo prišlo, môže aj hneď odísť, to je jasné, ale zanedbateľné. Proste aj keď to  bude stále skvelé.. I do not want to get carried away.
a na to tu mám mojich ešte hlúpejších priateľov! na výhlade je skvelo!
jacket - second hand
shirt - topshop (diy)

33 komentárov:

  1. skvele, ctvrta a posledni fotka obzvlast!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. preto sa nerada raduje z vecí, ktoré sú obzvlášť až moc dobré, lebo tak ako ľahko prišlo môže ľahko odísť.
    a fotky sú geniálne!3 zdola!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Až moc o věcích přemýšlíš :D... jo ale ta bunda je suprová a gifko taky..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Měl bys dělat reklamu na džínové věci, nikomu neseknou jako tobě.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ooo dakuu ..tu bundu mam velmi rad ved preto ju mam skoro v kazdom poste :D no a co :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to čo si opísal, to až dôverne poznám a aby som nebola iba senti-menti, tak teda, že sluší ti to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. naprosto souhlasím s tím,co si napsal =) mám to taky tak =))
    a outfit je samozřejmě skvělýý

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Haha , moje prázdninové úvahy. A jo, nakladanie s dobrým. Hlavne keď je viac možností a treba sa rozhodnúť , je to dosť nanič. Potom vždy dúfam , že som sa rozhodla správne a že ma to moc neovplyvní, lebo viem, ako môj život ovplyvnili najmenšie detaily a dosť ma to desí:D Dobrestači.Nadlouho

    Háh. chcela by som tu imaginarparty:D
    Inak vyzerá to tak, že si ani oblečko komentovať nemusíme:D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hej, Riegrák, sem se chodím procházet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 4tá fotka-"co je?" :D skvělé fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty tvoje gifka! To chci taky umět, kde je děláš? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super fotky + bunda aaaaaa.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. absolútne skvelé fotky!!! Ja nechápem ako robíš tie gifká, lepšie som nevidela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  14. heeeej daj si dole tie okuliare, chcem vidieť na tie detské očiská

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tva klasika: gif, dzinova bunda a fotka "come on my chest" :D:D dobre vsecko ale!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. again perfect cinemagraph! :)
    I can't wait to wear denim jacket again ;(
    the weather here in the Netherlands is just stupid.

    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty animace velmi ozivi cely post.!! :)

    Www.wooklook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. a co je podle tebe cvičení?
    když se k tomu neřadí běh, ježdění na kole ani posilování?

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tohle oblečko je fakt skvělý, vypadá to dobře.)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. heh momentalne resim podobnou situaci kdy nevim co driv a doufam ze co se ted zda byt skvely, skvely i zustane, takze totez preju i tobe ;)

    OdpovedaťOdstrániť