Drink and pretend you're fancy like you don't wanna get completely hammered for free

Tak toto je presne ten dôvod pre ktorý som mal pripité fotky, ako som spomínal pár príspevkov dozadu. Určite už mnohí z vás videli príspevok vývarovne, vďaka ktorej sme si mohli otestovať nové tri limonády od novej podznačky kofoly v spojení s krásnymi alkoholickými dochucovadlami, ktoré nám milo udreli do hlavy. Stihol som stiahnuť asi 6 drinkov rýchlo sfotiť post o tričku a prsteni a potom utekať na ruštinu do školy, ktorá bola fakt veľmi zábavná. Sranda.
foto vývařovna. vďaka

16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ved nebol som zničený ale tak citil som ze som do seba kopol 6 rôznych drinkov :D

      Odstrániť
  2. oo ochutnala by som veru aj jaa. aspon chutili dobre ked si ich tolko stiahol? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vacsina mi chutila ale boli tam aj take ktore mi moc nešmakovali, je to v pohode napad :)

      Odstrániť
  3. máš hrozně roztomilé uši :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť