I know lying is easy, good luck lying to yourself, though

Je toto dospelosť alebo detinstvo? Takáto charakteristika je absolútne irelevantná.

Včera sme boli na otvorení vydareného vintage a 2nd hand shopu Origami Evy a Petry. Opäť všetci milí a skvelí až to je zvláštne. Som udivený. Určite ich navštívte na Soukenické 8 v Prahe a možno sa vám naskytne príležitosť nepozrieť sa do vraj extrémne vyvýšeného zrkadla.
gifko nie je pretože Paula nemá absolútne žiadnu trpezlivosť, true story
tshirt, hoody, jeans - topshop
harrington - od maniaka
necklace - diy
shoes - h&m

56 komentárov:

  1. ta výloha vypadá dobře, hmm....ty šaty! Určitě se tam mrknu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ooki piišem do debilniicku, ked budem v Prahe musim sa tam zastavit! a teba by mali dat do vylohy, tolko zakaznikov by mali ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na třetí vypadáš fakt dobře :)
    www.tickettomyfashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hmmm pristane
    a my sme vzdy vsetci taki mili, musis s nami chodit viac von))
    ps. cakam nejaky cierny outfit!!!! tzv. na prianie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved musite ma volat :D ty si sa vcera pri mne ani nechcela pristavit tak pššš :D ...

      a uplne najlepsi cierny outfit som mal na periscope len tie fotky dajako zahadne zmizli :)

      Odstrániť
    2. hej zahadne, zvlastne:)
      mal, videla som! sfot nieco na blog! alebo sfotme spolu!!!!!! viesco ja ta sfotiim!

      Odstrániť
  5. ja ti to už musím povedať, mne sa tak straaaašne páčiš :D

    inak minule som si ťa pomýlila s nejakým chlapíkom v mlynoch, už som sa išla tešiť, že ťa vidím naživo a nakoniec nič z toho :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D :D :D omg
    a Paula nechcela pretože pršalo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to chcel spravit vnutri aj som mal napad dobry! :D ale ty si ma zrusila este predtym nez som stihol nieco povedat :D

      Odstrániť
    2. pretože som nechcela moknuť!
      a ved vnutri bolo milion ludííí

      Odstrániť
  7. Na bytě si o mne musí spolubydlící myslet, že kdovíco dělám, když máš vždycky novej článek, ale já fakt jenom "ochám,achám" nad Tvýma fotkama! sež božii! .)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. máš ty nejlepší trička a kalhoty co existujou!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ten obchod vyzerá dobre a ty tiež.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. na tretej fotke si jebatelny, inak tie boty do dazda v pohodke ?

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Zajtra sa tam idem pozrieť :)...a ty vyzeráš veľmi veľmi dobre, od hlavy po päty! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. taky se tam chci jít podívát, vypadá to moc pěkně:))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Haha, zrkadlo je čistá avantgarda. Vďak, Jur, za včera.. rada som ťa videla.)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. super vyzeráš..a aj obchod vyzerá perfektne, prvý krát ho aj vidím na fotkách ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Odpovede
    1. neeee ..myslim krajča z nitry co ma taky punkrockovy shop maniak :D ..nema ziadnu stranku inak by som tam daval aj odkaz :)

      Odstrániť
  16. si zvykaj . všetci sú záhadne milí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. v soukenické jsem skoro furt a nikdy jsem tenhle obchod nezaregistrovala :-X napravím

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Pre Kristínu: Nezaregistrovala si ho asi preto, lebo je nový. Iba v stredu ho otvorili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. tak preci jsi to byl ty! minuli jsme se!

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Ces't clasique...která ti sluší! A na tvojí radu dám a někdy tam zavítám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. chlapče ty si taký pekný až to bolí, normálne fyzicky bolí.

    OdpovedaťOdstrániť
  22. plátenky do dažďa sú najlepší vynález :D poznáme poznáme

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kto mal kurva vediet ze zacne prsat :DD

      Odstrániť
    2. veď ja nič nehovorím :D ja ich nosím tiež do počasia-nepočasia :DD

      Odstrániť
  23. Skvělý styl i vzhled, fakt na jedničku!

    OdpovedaťOdstrániť
  24. tričko skvelé...vlastne cele je to skvele :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Moc ráda bych se tam podívala. Sluší Ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Neznam, poznam! Soukenicka, pisu si :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. tak tady jseš největší krasoň :D ,)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. This evidently suggests that relationship speeds are insufficient
    with this protocol. Examine and clear producer distinct difficulties codes.


    Have a look at my page ... free obd2 scan tool software

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Hey! I simply want to give a huge thumbs up for the great info you will have right here on this
    post. I shall be coming again to your blog for more soon.



    My webpage ... auto web business

    OdpovedaťOdstrániť