Let's do it again sometime

Neviem prečo som to delil do dvoch príspevkov, ale prišlo mi to tak správne. Tak stiahnem teda plášť tajnosti. Krásne dopoludnie s troma krásavicami, jablkom, bubble tea a uponáhľaným topshopom. Keby mi aj teraz prišlo všetko také perfektné ako v to ráno, život by bol dokonalý. Ó áno. Martina Paulína Tereza. Ženy, z ktorých väčšinu ani nepoznám, ale tkvie vo mne pocit, že by som za ne dal ruku do ohňa.
na piatej fotke naozaj neviem na čo pozeráme a posledná je to gifko z predošlého príspevku
jacket - 2nd hand
tshirt - topshop
shorts - diy
shoes - h&m

edit: z technických dôvodov som to musel troška poupraviť dodatočne

19 komentárov:

  1. Nice, nice, nice!

    marcuna.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni outfit se mi moc líbí, mám slabost pro džínové bundy. To s tím jablkem je super nápad!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tá posledná je super :) taká dobrá štýlová dvojica ste :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. fotka s jablkem mě dostala!
    ale ty jsi mě dostal krapet víc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nominovala som ťa na Versatile Blogger Award. :)
    TU → http://thejustmylife.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta první animace :D
    Jinak supéééér :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ked vyrastiem chcem muza ako si ty

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Džínovina Ti opravdu moc sluší :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. parádní fotky nejvíc se mi líbí ta stím vyhozeným jablkem!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Cool!! :)

    XOFEMKE.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť