Two out of three

A odkrýva sa nám druhé tajné fotenie Paulíny. Jedná sa o projekt pre happysocks.com, ktorý ste už podaktorí mali možnosť vzhliadnuť na jej vernisáži v Prahe. Boli tam megasladké muffiny, z ktorých mi potom bolo aj patrične zle, ale hlavne že boli pečené s láskou. Taktiež som mal možnosť zoznámiť sa a pokecať s hviezdami bloggerského neba a bol som milo prekvapený, že niekto si tieto texty aj skutočne číta. Ak vás zaujíma ako to tam zhruba vyzeralo tak klikajte
v ten deň bolo zimné teplo
hoody - american apparel
tshirt, jeans - topshop
socks - happysocks
boots - asos

38 komentárov:

  1. Happy socks se mi strašně nelíbí, ale super džíny a mikinaa:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mě se happy socks na opak líbí! Skvěle old school!)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty barvy na ponožkách ve mně evokují českou trikolóru. Ale je to supr. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nejlepší džíny, vypadají jako staré Levisky a ne Topshop.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super celé, ponožky najlepšie .)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vypadáš super.. a na Happy Socks to bylo super,ale jo ty muffiny byly opravdu dosti sladké... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. druhá fotka prostě nemá konkurenci!!
    mohl bys přidávat příspěvky 24 hod denně a stejně bys mě nenabažil
    jsi úžasnej!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fešaak :) tie tvoje ponožky su super, ale hned sa mi urobili slinky pri pohlade na ne na toto:
    http://citybuzz.com/wp-content/uploads/2010/12/candy-cane.png

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pořád čekám, kdy se něco pohne, ale nic :D Nevadí, i tak jsou to hezké fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Konečně zástupce mužského pohlaví, který se oblíká jako muž, stylově a navíc mu to neskutečně sekne!Džíny a boty jsou skvost.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. bez ponožiek by to bolo lepšie ale inak fajn! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tie ponožky sú proste najmega.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. happy socks su fakt happy :DDD uplne sa smejem, ale v dbrom!"

    OdpovedaťOdstrániť
  14. haha ty muffiny!! :D
    skvele fotky! Takhle se mi libi i ty ponozky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásné boty.Moc se mi líbí te odstín,opravdu moc pěkné :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. že som ťa ja takto ešte nevidela po nitre behať... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ty fusky jsou parádní! :)))))
    W.

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. páčia sa mi takéto divoké ponožky

    lesimple.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  19. nevím co je lepší...jestli ty nebo ponožky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. ta fotka s listom je dost homosska vole

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Great outfit!! I like your blog! Follow u now :)

    www.fashion-mind.com

    OdpovedaťOdstrániť