Break it into lunar parts

Chceli sme ísť na výdatné raňajky o jedenástej, ale že vraj vtedy sa už nepodávajú tak som si dal perfektné hovädzie carpaccio a najlepšiu zmrzlinu široko ďaleko a bol som spokojný. Milujem si vychutnávať skvelé jedlá v reštauráciách. Na dovolenkách si niekto fotí pamiatky, ja si fotím to, čo mi prinesú na stôl. A dovolím si povedať, že talianska kuchyňa je najväčší víťaz pretože je najlepšia a najjednoduchšia. Rovnako si nikdy nekupujem tataráky, ktoré si musím sám ešte vymiešať pretože milujem špecifičnosť každého kuchára a moju klasiku si zarobím predsa aj doma.
všetko najlepšie baby
na tretej fotke odspodu vidíte ako to vyzerá keď sa moc hecnete do tréningu
jacket - 2nd hand
shirt - gant
jeans - top shop
shoes - h&m

16 komentárov:

  1. najsuper a s tymi jedlami suuhlasim!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. posledná!a v podstate všetky, ale posledná!
    ach jedlo, ja ž nemôžem ani vidieť, ako mám prázdniny len stále niečo hľadám po dome, už miesto jedla si radšej robím bylinkové čaje.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v ktorom sekáči si zohnal tú bundu? ja takú tu v nitre nemôžem už strašne dlho nájsť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takhle nějak vypadala moje dlaň po tom, co jsem se snažila otevřít pet lahev s vodou... Pak ji otevřel bratr dvouma prstama. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To není vůbec k smíchu! Jsem mu to beztak povolila... :D
      A víš jak to bolelo? Ještě měsíc potom jsem to neměla zahojený a nemohla jsem si otevřít sama žádnou vodu, když to pravou rukou neumím. :D

      Odstrániť
    2. poznam mne sa toto liecilo asi dva tyzdne a este to nie je uplne :p

      Odstrániť
  5. prvá fotka, moustache, pecka :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky ale prvá a posledná fotka sú najlepšie!! :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jojo, pro mě je taky nejlepší část výletu/dovolené ta, kdy se můžu najíst v nějaké restauraci :D a Italská kuchyně pro mě bude vždy na prvním místě..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mr hot guy I love your denim look but please don't show me your hands again. :D

    OdpovedaťOdstrániť