Face your fears

Pršalo dni, týždne. Blesky udierali tak blízko, že boli na dosah rúk, no nik sa neodvážil siahnuť po nich. Či bol deň, či noc, nebol vidieť rozdiel. Rozburené mračná zahalovali každú nádej svetla, ktoré sa snažilo pretrhnúť túto biblickú spúšť. A to ticho. Tá sekunda mlčania, keď nebesá švihnú tým nádherným bleskovým bičom a vrhnú svetlo do zatemneného sveta, no zároveň akoby som na chvíľu ohluchol. Ale v zápätí  rynčanie hromov všetkých presvedčí o tom, že niet mocnejšej sily. Vychádzam von, bežim k bleskom, dosiahnem na ne.
zajtra rockforpeople, bude to velka party burka neheh
harrington - maniak
shirt - gant
kaa - limbach

14 komentárov:

  1. podla mna mas vela osobnosti lebo tú, čo pise taketo veci nepoznam :D a asi som tomu rada :D uzi si to bracho! :p

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. uzi si tooo!!
      liveyourdailylife.blogspot.com

      Odstrániť
    2. ja taky ne...asi ji velmi dobre skrývá:D

      Odstrániť
    3. lebo sa o nu nezaujimate ...vis jak

      Odstrániť
    4. vím jak, vsak hovorim, ze som tomu rada :D

      Odstrániť
  2. HAhaHA stává se nám z tebe básník, ale pěkné.:D
    Vždycky když čtu tvoje posty tak mám nutkání mluvit slovensky. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty máš mnoho tvárí, to sa mi páči, len pekne píš aj takto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. byč???? píííp!
    prosím si kontakt na tvoju slovenčinárku..:),
    lebo bič najlepšie plieska na konci..
    enrú

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak uzil som si to veru haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj segra bola na Rock for people, celkom som mala nervy z tej burky :D hlavne ked som sa jej nevedela dovolat

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Usually I do not learn post on blogs, but I wish to say that this write-up very forced me to check out
    and do so! Your writing taste has been surprised me. Thank you, quite great post.


    Also visit my web site ... website

    OdpovedaťOdstrániť