Occupying a bears lair

Najlepším nápadom človeka je myšlienka. Ten moment, keď sa vám v hlave zrodí niečo, čo ešte nikoho predtým nenapadlo. To je ten dar, ten vynález, ktorý si zaslúži všetky ocenenia. Ale k čomu nám je skvelý nápad, keď s ním nijak nenaložíme? Keď ostatne zahrabaný v útrobách fantázie a začnú sa naň nabalovať ďalšie zbytočné výplody, ktoré ho vytlačia do zabudnutia? Pokiaľ nebudeme bytosťami činu a odhodlania bude nám niečo tak perfektné ako je myšlienka úplne, ale úplne k ničomu. Je to voči nej urážka ak s našou myšlienkou nič nespravíme a v takom prípade si ju ani nezaslúžime vlastniť. Čakajte, kým vás niekto činmi  premyslí alebo buďte činne premýšľaví
toto je tá jedna vec, kde večer ešte nekončil, po basmatee a ešte som písal o jednej, ale tá neviem ešte ako dopadne tak nechcem si niečo sľubovať dopredu lebo ak to nesplním by som sa nenávidel
clothes - šak víte 

13 komentárov:

  1. haha, že clothes - šak víte :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užásný fotky :))

    http://fashionpuding.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Proto si radši myšlenky zapisuju do diáře, abych nezpomněl, haha))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ale to skor len take povinnostne ..nie vsetky myslienky :D

      Odstrániť
  4. proto jsem sama sobě nedávno slíbila, že začnu konat, protože nejhorší fakt je, když něco chceš, ale máš málo odvahy k tomu to uskutečnit...prostě si říkáš: "a co tomu řeknou ostatní?"...blablabla...přitom je tohle uvažování naprosto stupidní a zbytečné! tohle je můj život, moje rozhodnutí a moje chyby! nechci se jednoho dne probudit a litovat toho, že jsem neudělala něco, co jsem udělat chtěla. raději chybovat, protože ty chyby mě taky posunují dopředu, pomáhají mi dospět. nebo ne? problém je, že tímhle jednáním dokážu hodně lidí na*rat... .)

    btw, víš od koho je ten chcíplý koník s václavem, juraj? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vždycky, když procházím lucernou, tak se bojím, že na mě ten kůň spadne a ty si pod ním jen tak stojíš, odvážný chlapec! :D

    OdpovedaťOdstrániť