A fake beginning

Deje sa kopa nových vecí, niektoré príjemné a niektoré zas nie, ale čo už.. tak to raz v živote chodí. Človek si ani nevie predstaviť koľko mu môže dať jeden obyčajný blog. Jedného možno napadne otázka: "Čo ak by som niečo spravil inak? Bol by som tam kde teraz?". Určite nie, ale nemá ani význam sa nad niečím takým zamýšľať pretože, čo bolo, bolo. Dôležité je aby sme boli spokojní s prítomnosťou a ak nie sme, robiť do budúcna všetko preto, aby sme sa dostali tam, kde si môžme povedať, že je to skvelé.
 takže moji milí drahí okrem mierneho pozmenenia layoutu blogu vám (aj v pravom paneli) predstavujem aj afakemotherfuckingartist facebook a bloglovin.. go nuts;
uzimené fotenie na SÝN Magazine Editorial od najlepšej fotografky Bethany Grace

25 komentárov:

  1. posledná je jednoznačne najsuperskejšia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fajn blog a super fotky, sledujem pravidelne... len ten pravopis, Juraj! v panelY??? minulý článok: v ateliérY??? Má tam byť "I".

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D pardon pani ucitelka :D ..vdaka za opravy a za chvalu budem sa snazit si davat vacsi pozor pri pravopise :p

      Odstrániť
    2. presne presne a potom "jedného napadne otázka..". napadne ta tak akurat zviera, ale TI napadne myslienka, takze to ma byt "jednému napadne otázka.." :D
      inak najviacmegasuperfotky! ako stale:))

      Odstrániť
  3. editorial pekny
    ale ten dizajn juro :D neviem či k lepšiemu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vdaka ...uz ma nebavil ten default layout co ma milion ludi a zmenil som len jeden font a zarovnanie textu takze neviem ci tam je badat nejake velke rozdiely ;)

      Odstrániť
    2. ten font hlavne a ten header trochu velky nie? :D

      Odstrániť
    3. mmm ...ten vyberala marťa :D a header trochu skosim aj ver si nan stazovala :D

      Odstrániť
  4. miluju grébovku, takže se mi MOC líbí tyhle fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. fotky veeery grejt, fesak si tam a typkyna ma najpopici topanky !

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :OOOO ohh wow, ty fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. pekne fotky! modelka ocarujuca :) aj oblecko

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Souhlasim, dulezite je abychom byli spokojeni s pritomnosti :) Musim pochvalit fotky, jsou prekrasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. wow.. you now have a new follower!!! I love your blog.. every single post is special

    OdpovedaťOdstrániť
  10. super blog! :) je fajn vidět dalšího stylovýho a ještě pěknýho kluka :)) mrkni ke mě... :)) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť