Copy and paste

Vidím, že všetci si sem vylepujú fotečky z dovoleniek a ja sa rád pridám. Tieto nekvalitné zábery sú z párty dovolenky, ktorá trvala šesť dní a verte mi, šesť dní na party dovolenku bohate stačí. Na ostrove Pag v Chorvátsku je extrémny party spot pod názvom Zrče Beach a je to tam dosť kruté. Party asi od štvrtej poobede do šiestej do rána, kluby, more, jedlo, chlast. Dokonca sme to aj vyčíhali, presne keď sme tam boli tak mal koncert Hardwell, asi najpopulárnejší súčasný DJ a fakt klobúk dolu chalanovi. Priniesol som si odtiaľ ešte kopu zážitkov, ale to už potom individuálne.
jo a viete ako vidíte vo filmoch (zväčša ku koncu) také tie epické nostalgické zostrihané momenty, do ktorých hrá nejaký strhujúci song, aby ten pocit ešte viac podčiarkol a vtedy si vravíte aké to bolo neskutočné... tak ja si tak môžem pozrieť moju dovolenku :D

17 komentárov:

  1. jééé Zrče!!! byla jsem asi pětkrát a letos hodlám ještě mrknout jak jde cvrkot!!! rok od roku větší party!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pánská jízda :)) supéér fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výborná pánská jízda, juch! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je jak z amerického filmu pro teenagery :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. diky za tip na dovolenou! :D super fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oh cele leto sa na mna valia fotky zo Zrce beach a teraz sa pridas este aj ty :D mam chut sa do pol hodiny zbalit a padat tam!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak dovolenkové fotky musi byť! Presne tie fotky vyzerajú ako na pesničku Žijeme len raz a potom si hodil 365 dní, no paráda! A keď si taký kamoš s Bacilom a Rakbym, nezoznámiš ma s Rakbym?:D Nech mi napíše cez iPhone, sms ,,poď so mnou von" a ja vyskočím až po plafón :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD jasne ved dojdi na nejaky koncert a bude party :P ...a btw to je moj iphone v tom klipe haha

      Odstrániť
  8. Love the pics! It looks like a lot of fun! And the video... omg, ahahah! ^.^
    If you have time, I'd love to know your opinion about my fashion blog. It's all about my style and preferences! :)
    xoxo
    Luzia M.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Amazing pics and blog, following you now!
    Hope you will have time to visit my blog too and let me know what you think, it would be great to keep in touch!
    XOXO
    Ylenia

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nikdy bych netipla že posloucháš Hardwella, nicméně závidím!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Wow, očividně sis užil skvělou zábavu.. taky bych měla vystavit pár svých fotek z dovolené :-P

    OdpovedaťOdstrániť