Jungle, welcome to the jungle

Tropica ša la la ..V poslednej dobe je takéto džungloidné vzory všade vidieť, však? To tielko som dostal od Marti pretože s ním nebola moc spokojná a ja tiež premýšľam nad jeho vhodným využitím. Tielka mám rád s o dosť väčšími otvormi v ručnej oblasti a je to pre mňa vcelku nezvyk. Ako keby som mal tie ruky nejak nesprávne namontované. Možno ho ešte upgradnem.. uvidíme.

zjedol by som niečo; vďaka za 100 lajkov na facebooku
tank top - zara
jeans - topshop
shoes - h&m

29 komentárov:

  1. Tie topanky by sa mal bud vyprat alebo hodit do kosa, ja mam tiez take iste biele z HMka uz druhe a strasne rychlo sa spinia, no s takymi by som asi nechodila :D Ani to tricko sa mi velmi nepaci, no nevadi, dnes to proste nie je podla mojho gusta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je špina z rock for people :D a uz to vyprat moc nejde ..ale aj tak ma to nejak neštve :D

      Odstrániť
  2. ha, skvele!

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ále Berylka..toto není, špina to je patina způsobená dlouhodobým vystavením vlivu ovzduší, vody a podobně, anebo jen dlouhodobým užíváním :D

    celé super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa to triko k tebe teda absoultne nehodi, moc ženské na teba, aj keď viem, že je panske

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sorry, viem, ze ta tot nezaujima ale to tricko je prilis femininne:-) kriste, este aj ja ako zena by som si v tom pripadala ako barbie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. otvormi v ručnej oblasti :DDDDDDD
    pekne je to. upgradol si svoj cely styl :) !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I am in love with the floral shirt...the print looks great on your skin.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neprať ich, veď sa aspoň potom vie, že aké sú obľúbené-možno keď ich budeš odkladať niekde na domáce nosenie napísať na ne, kde boli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je to ine, ale nie zle:))a na tretej fotke si k sezrani

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Přijde mi, že se v tom necítíš sám sebou. Možná je to tím, že se necítíš mužně v květinovém triku. Nebo máš raději kopretiny. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. krásné, kdyby takových stylových mužů bylo u nás více tak by to bylo hned jiné :-)
    http://fashionissue-byzanetbel.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. I na fotkách s ním, vypadáš dost nespokojený :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Thank you for collecting such wonderful Fashion designs in one platform:) love your posts. would you like to follow each other?
    Logo Design

    OdpovedaťOdstrániť
  14. teraz budem vcírka a uchylacka, ale mne sa prave natom paci, ze to tricko je take zenske a mas v nom svalnate ruky

    OdpovedaťOdstrániť
  15. top je super, pripomina mi givenchy

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť