Excuse me while I kiss the sky

V poslednej dobe mám dosť nabitý harmonogram, ak chcem všetko stihnúť musím skoro vstávať a chodiť neskoro domov. Ale zatiaľ to vykrývam, uvidíme do kedy mi to vydrží. Už dávnejšie som premýšľal nad tým, že čo nové do zimy a vyzerá to tak, že niečo predsa len dám dokopy. Taktiež by som sa rád pochválil mojimi prvými ikonickými Levi'skami 501. Sú dosť pohodlné a vraj čím sú staršie tým lepšie. Tak som zvedavý o osemdesiattri rokov, že čo budem hovoriť na ne.
proste mám rád každé ročné obdobie, som rád, že môžem žiť na mieste, kde si ich za rok odžijem všetky
shoes, windbreaker - h&m
jeans - levi's   

19 komentárov:

  1. ta bunda sa mi nepáči k tomu
    ale inak super fotky marťo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Konečně kalhoty na běžné nošení, které vypadají skvěle! Nesnáším slimky na chlapech a nesnáším sed mezi kolenama... A ty jsi moc hezký chlap, měl bys nosit takové kalhoty každý den :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bunda taky nepáčí, ale sere mě když si představím, jaké v ní musí být teplo :D Ale džíny to je jiná! Jsou super!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vidiet na tebe pomerne široke rifle je dost nezvyk :D ako si sa v nich cítil? bunda celkom oldschool ale musi v nej byt tepluuučko! a konecne si to pekne zladil, detajl na bunde a topankee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to dost nezvyk ale myslim si ze so cool aj ked som si istejsi v ukzych :D ....a je v nej megaa teplooooo neheheh takze tomu sa tesim tiez

      Odstrániť
  5. skvělý fotky, takový podzim se mi líbí

    OdpovedaťOdstrániť
  6. vdaka vdaka apodla mna bunda ano ...alebo ved co mam nosit v zime?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Taky bych potřebovala den o pár hodin natáhnout..
    fotky super, podzim Ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hi dear, your blog is lovely* Do u want to follow each other? Let me know ;)
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  9. naj levisky
    animácia nemá chybu
    aj ja mám nabitý program ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. miluju tvoje animace :))
    ale sorka, ale ja nemuzu na tobe prekousnout ty siroke kalhoty :(((
    vzdycky mas takove suprove a ted? prominn :(

    www.wooklook.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť