I wonder

Dnes by som si dovolil vás len v rýchlosti využiť na dve otázky preháňajúce sa mi hlavou:
  1. Čo vravíte na tieto gate z h&m? Marťa ich na mňa vytasila a neviem no.. a ani neviem k čomu by som ich mal nosiť a koniec koncov ani ona ako sme dnes zistili. Vyzerajú ako kožené, ale v skutočnosti sú to normal nejaké riflë
  2. Som rád, že sa vám páčil predošlí príspevok a teda tá posledná "dirty dancing" fotka. Tak sa mi priznajte koľkí z vás to aj skutočne vyskúšali s vlastným telom a ako vám to šlo:ň? Tí čo nič, choďte do toho, je to sranda, hlavne keď padáte

16 komentárov:

  1. Ja jsem dneska prisla na to ze by se mi libily kdyby si pod tou mikinou mel jeste kosili a pak bychom zase vypadali stejne. You'll see...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no neviem, mozno inak skombinovane - do elegantnejsej roviny by boli fajn ale s platenkami mi nesedia

    OdpovedaťOdstrániť
  3. S denimovou košilí a barevným motýlkem, nebo košili s pletenou kravatou a modrým sáčkem, nebo trench coat, etc. ...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. určite nie tie tenisky tie su hrozné a kup si omg ortopedické vložky :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já si myslím, že by ses měl míň řídit Marťou a víc sám sebou, dřív to bylo trošku lepší, ačkoliv i teď to špatné teda neni:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Líbí se mi. Ale ty tenisky bych zrušila:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mě se to líbí :), bude to okouzlením, že jsem konečně narazila
    na fakt pěkného blogera :)

    http://imperfect-fashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. já bych se s tak krásnými kalhotami nechal určitě inspirovat v hip-hopové scéně ve stylu Kanye West :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nejdú mi moc ku tebe ale keby som to už kombinovala, tak s nejakou jednoduchou košeľou a napríklad vybíjaným motýlikom. A jasné, zmeniť topánky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mozes ich nosit so sietovanym trickom do gay baru

    OdpovedaťOdstrániť
  11. mne sa jeansi páčia strašne moc a nosila by som ich klasicky tričko a tak ;))

    OdpovedaťOdstrániť