Winning!

Tak a máme to tu! H&M for Brick Lane Bikes vyhlásenie víťazov. Ďakujem veľmi veľmi pekne všetkým, ktorí sa zúčastnili, poslali ste mi krásne kúsky až ma mrzí, že vám nemôžem niečo dať všetkým. Bol to ťažký výber a s ťažkým srdcom som sa rozhodoval pre víťazov, no výhru si určite zaslúžia. Takže sekunda napätia:

1. miesto Tom Bartl s jeho cyklo blogom http://photoorbike.blogspot.com/

2. miesto s dojímavým komentárom Juli z blogu http://thegoldenjuli.blogspot.com/
"ahoj, môj braček jelenček ktorý stále práve prechádza tým pubertálnym obdobým o ktorom si myslíme že ho nikto nemal, ked kamarátenie so sestrou je proste trápne miluje cyklistiku a keď mi raz za čas dovolí sprevádzať ho na jednej z kratších 40km jazdách sú to tie najkrajšie chvíle s ním. Jediný jeho majetek je jeden cestný, horský a staručký bicykel iba do mesta. Preváža sa na nich vždy a všade, ročné obdobie ani poveternostné podmienky nehrajú rolu. Už máme niekedy aj strach keď zavolá že je niekde za neusiedlerským jazerom a už sa stmieva a je mu zima. Keby mal takúto výraznú oranžovú vetrovečku určite by sa nebál ísť aj po tme domov. Aj by som ho odfotila ale asi bolo by mu to podozrivé :D Ale ak by náhodou niečo od teba získal, vyoblieka sa a odfotím ho tak perfektne že sa ti veriť nebude chcieť :D Proste milujem ho nadovšetko a on by ma mal tiež určite radšej :) A ešte nesmiem zabudnúť spomenúť, že je to pekný mladý muž ktorý by v tom vyzeral vážne šik :D" 

Srdečne vám blahoželám dúfam, že výhru zužitkujete, budem vás kontaktovať. Ďakujem ešte raz všetkým zúčastneným, možno mi padnete do oka nabudúce. Sláva víťazom, česť porazeným!

7 komentárov: