I'd trade all my tomorrows for just one yesterday

Obleky sú krásne jedno s druhým nie je o čom, ale aby som ich nosil častejšie ako čokoľvek iné? V mojom prípade, keď niekto povie nahoď sa do gala tak si dám tričko a rifle a budem si pripadať skvelo výnimočne. Ale musím pochváliť, tento black prince ku mne prirástol, sedí skvelo a je aj pohodlný tak si ho vždy rád vyberiem.

poprosím hate na pokrkvanú košelu
ako by povedala moja dráha mať, jak krave z papule, ale ja proste bojkotujem žehlenie
all all all - h&m 

17 komentárov:

  1. aj martina ho bojkotuje? :D

    inak podľa mňa super, celé tip-top, aj košeľa je v poho :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej posiela ma do pecka ...ze ked jej kupim dosku mi ozehli ...som zvedavy :D vdakas

      Odstrániť
    2. Kazdy to ma doma asi trochu jinak zařízené co?:D Ja jsem za výchovu muzu k samostatnosti, nechápu proc bych to měla dělat jen proto ze on je líný to dělat sam.

      Odstrániť
  2. Pokrkvana kosile - nejdriv jsem si rikala - to ji mas jako od krve? a bylo mi to divne, pze na ni prece zadny fleky nemas..Az pak - po docteni tech par vet - mi doslo, ze to asi bude "pokrcena"..:D ach ta slovenstina.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ej ... zmuchlaná košile se kritizuje na jiném blogu nejmenovaného fashionisty. tohle je naprosto super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. UPLNE perfektne.
    Bozske.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zehlenie je out! sekne ti to aj v pokrkvanej:D

    http://yn-spire.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super kombinácia...veľmi ti to pristane!

    OdpovedaťOdstrániť