Sewer phantom

Zlatopramen sa pleskol po vačku a spravil super mega turbo nóbl akciu na prezentáciu svojho nového drinku, hlavne pre ženy, Mystery v troch nepríjemných príchutiach. Bolo tam všetko od sushi až po čokoládové fontány od moderátora až po hair styling a kresby v piesku. No akcia síce pekná, ale žeby jej ten drink bol hodný povedať nemôžem. Radšej by som im poradil nejaké premakané pejvo, ale možno vám to chutí, ja neviem.
aha, zistil som, že iné fotky nemáme takže sú rovnaké ako u martiny, yes 

EDIT Vtipná historka z rána: keď sme na druhý deň vstali nám bolo obom tak ťažko, ako sme jedli a pili na akcií piate cez deviate, a keď sme sa potom ráno lúčili v metre, obaja naraz simultánne v jeden moment súbežne si popriali: ja:"nepogrcaj sa", marťa:"neposer sa", a išli sme každý svojou cestou.   

12 komentárov:

  1. tak ja u teba - strasne dobra ta prva!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I když jsou stejné, pořád jsou skvělé;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a kde je ta vtipna historka z rana, ktoru martina naznacila? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa strasne páči tá druhá !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dankešón fotky sú pjekné aj podľa mňa a dokonca som vám teda pridal aj vtipnú historku z rána, háda mvám ulahodí

    OdpovedaťOdstrániť
  6. haha, ja som čakala na tú vtipnú historku :D hej no, ono to tak býva, keď na takýchto akciách vyzerá všetko tak lahodne :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Parádní 80s fotky! a Martina je superkrásná!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to se casto nestane ze by byla kritika produktu uprimna..

    OdpovedaťOdstrániť