Feasible evaluation

Press oddelenie Rock for People boli ku mne takí milí a dovolili mi nazrieť na pripravovanú kolekciu na tohtoročný festival, v ktorej si každý festivalový človek nájde to, čo bude potrebovať. Rád by som vám teda  ukázal pár ďalších kúskov tohto merchu a zaujíma ma váš názor na tento druh apparelu, či sa sním stotožňujete alebo, čo by ste uprednostňovali. Takto to vidím ja:
Dve klasiky, tričká a tieľká. Hoci je to jasná voľba, tieká by som si vedel predstaviť s hlbšími bočnými výstrihmi, ktoré aj vyzerajú skvelo, ale aj sú príjemné do teplého počasia, a čakáte na nejaký vánok, ktorý by vás mohol prefúknúť. Čo sa týka tričiek, logu RfP fandím (iluminátske vzory nájdeme všade:), ďalšiu variantu by som videl buď minimalistickú v rôznych farbách, niečo jemné a mierne nenápadné alebo opačný extrém by bol celý kus oblečenia pokrytý potlačou.
A tým minimalom som mal na mysli presne niečo takéto. Okuliare sa na festivaloch strácajú ako ihla v kope sena a týmito určite nik nepohŕdne.
Pár veľmi praktických dorbností do nehostinného počasia je samozrejmosťou a veľké plus je ešte keď to aj dobre vyzerá. Skvelými gumákmi sa to všetko začalo a postupne do tejto rodinky pribúdajú aj ďalšie užitočnosti.


Najviac ma pobavil odev pre najmladších, i keď monohí sú názoru, že na festival deti nepatria, čo je podľa mňa vysoko diskutabilné, tieto kusy by som mojim deťom zaobstaral, už len z princípu. A na záver dobrota pre minuloročných veteránov, ktorí si odžili orkán, ktorý sa prehnal Hradcom. Ja som si už vybral.
Áno, áno je to hlavne o muzike a zábave, každopádne si týmto chalani určite robia meno a nastavujú latku aj pre ostatné festivaly. Veď, kto z vás nemá nejaký kus doma z festivalu?

10 komentárov:

  1. ten nápad, že by bolo potlačené celé tričko sa mi páči asi najviac. a gumáky by som ocenila.:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty jim děláš reklamu nebo co? to oblečení je příšerné, vypadá to jako z roku 2000 všecko (kromě brýlí maximálně, jinak je všechno příšerné)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tu prostredni placku si koupim, zaslouzim si ji :)))

    jinak teda se mi to obleceni moc nelibi. gumaky za litra? nenene. taska taky byla loni daleko hezci.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to oko v pyramíde je otrasné, ale pochopí to málokto, škoda

    OdpovedaťOdstrániť
  5. podľa mna su tam super kusky hlavne tie pre deti a doplnky a to klasicke oblecenie ako som pisal by sa dalo este vytunovat ..urcite to nie je nic na molo ale ked sa vzijete do situacie festivaloveho cloveka tak to dava velky zmysel pre mna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta placka je jasna :D a ty bryle byl urcite dobrej tah, myslim, ze je bude mit nejvic lidi :-)
    no ale nejvic vtipny jsou fakt ty trika pro deti..a nejen pro ne, potrebovali by je i jini :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Podla mna na festak do pohodkyy dizajn tych veci :) Tie saty su dobreee. Na Pohodu nejdes asi, ciii? Wanna see you :D normalne aj fotecku by som s tebou hodila :) ak by ti to nevaa ofc :) have a nice day, m.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe na pohode asi nebudem bohuzial ale pozeram ten line up a vedel by som si vybrat veru...diks

      Odstrániť