Thanks for the memories

Poznáte ten pocit, keď si pustíte skvelú pesničku a vynoria sa vám spomienky z nejakého perfektného zážitku, trochu sa pousmejete a v duchu si poviete "to bola aká bomba"? Ja to poznám veľmi dobre a niekedy sa obávam, že ako rastiem budem o tieto momenty postupne prichádzať. Preto treba stále žiť na plno, aby sme mali vždy na čo spomínať a nič neľutovali. Jedným z takýchto zberačov anekdôt sú nepochybne aj hudobné festivaly, ktoré idú ruka v ruke s letom a dobrou náladou. Môžem povedať, že festivalov som obehal už mnoho, no rád by som sa pozastavil pri jednom, ktorý mi už dlhé roky vrýva všakovaké historky do mysli. Áno, je jasné, na ktorý narážam, spomínal som ho tu veru niekoľko ráz. Viete, je to proste pár dní v roku, kedy sa nemusíte starať o nič iné, len čo budete piť, jesť a aká kapela nastúpi o chvíľu na stage. (Na čo moja mamča zareagovala že: "Tak ty si potom na festivale celý život."). Milujem to! Ale v súčasnosti do tejto rovnice vstupuje štvrtá neznáma, a síce čo si na seba oblečiem? Určite som to v minulosti až tak nevnímal, ale teraz ako nikdy predtým sa zapájajú do týchto podujatí módne značky, sponzori a ľudia chcú vždy vyzerať najlepšie ako sa len dá. Treba byť vynaliezaví a skopiť módu s funkčnosťou, čo nieje vždy ľahké pretože tieto dve veci nemajú spolu prakticky nič spoločné, ale na to sa predsa nebudeme vyhovárať. Zjavne budú volené kúsky ako šortky, tielká, okuliare, zopár doplnkov, nič čo by nás mrzelo zašpiniť, rozbiť alebo stratiť. Toto je fakt, ktorý si všímajú aj organizátori a na Rock for People sa tento rok máte na čo tešiť. Okrem ich klasických festivalových tričiek, budeme vidieť napríklad aj okuliare alebo dokonca snapback, ktorým si myslím, že trafili na túto sezónu klinec rovno po hlavičke. Takisto prebieha aj spolupráca so ZOOTom a inými značkami a plno plno vecí, ktorými si len neskôr môžte utvrdiť, že spomienky, ktoré sa vám vynárajú pri púšťaní vašej obľúbenej pesničky boli skutočné.   
minuloročná otázka stále platí: s kým sa vidím na RfP?
dúfam, že stretnem aj starých známych

16 komentárov:

  1. síce je radosť sa dívať na krásnych nastajlovaných ľudí, ale ja idem na hudobné festivaly kvôli tej hudbe, nie kvôli tomu, kto ma kde odfotí na blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ale vrece si na seba určite neoblečieš :) každý tam ide kvôli hudbe, a ak k tomu majú aj dobrý vkus, tak sa ten vkus odrazí aj v oblečení :)

      S.H.

      Odstrániť
  2. Se mnou! Bereš sebou i Martinu?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jasne ze to je hlavne o tom ale v poslednej dobe rastie aj tento festivalovy aspekt ...a marťu nebriem ona nie je festivalový človek bohužial, bolo by to super

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ufff rock for people, tak rada by som sem šla!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dobré čítanie :)

    http://andrea-magazine.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. all black look ako na 1. pic si zadel tento rok!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fuha to neviem ci by som dal :D ..keby je zatahnute pohode :p

      Odstrániť
  7. se mnou! tricko oh my gott je super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Planovala jsem, ze pojedu, ale cely to pada, coz me strasne stvee

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Bloc Party? Billy Talent? Neverim. Tak strasne chcem ist do prdele. :(

    OdpovedaťOdstrániť