Feel free to join

Trošku nám spadli teploty dá sa už normálne chodiť na pravé poludnie po vonku, ale večer ako je chladnejšie sa ľudia vytratili z náplavky a to sa mi vôbec nepáči. Ale v nedeľu na Pioneer Summer Splash dúfam, že bude bomba, presne pod miestom, z ktorého sú tieto fotky, tak sa tam nanominujte láskavo. Ináč cez víkend som v Bratislave v sobotu na nejakej ďalšej queer party asi. Och toto bude gay víkend.. free drinks woo!
bláznivý víkend prajem 

3 komentáre:

  1. fakt už aj ja mám deformáciu ako xy ľudí, že čakám kedy sa na ktorej fotke niečo pohne :D

    a ja ti prajem veľa alkoholu a pozvaní na rande ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D diks ...a na to kaslite v poslednom case som rad ze nieco nafotim. ako rad by som sa babral s gifkom ale nieto casu hadam cez vikend dufam ze vyjde

    OdpovedaťOdstrániť