Road to slavery

Streda a nedeľa je môj rest day to znamená, že nechodím cviciť do gymu, teda mám len nejaký active rest, za ktorý v prípade stredy považujem cestu do práce a z práce na bicykly, ktorý ste mohli vidieť tu (fúha, ako veľa komentov mám na tých starých príspevkoch). Možno sa to nezdá, ale Stodůlky sú vcelku kopcovité a je to cítiť hlavne, keď máte singlespeed. Ďalší výborný faktor sú súčasné horúčavý, ktorým sa ráno chválabohu na tesno vyhnem, ale z práce už teda pekne peče. Každopádne je to sranda, kedže som dlhé roky na bajku nejazdil. Keby mi ešte tak tá jedna brzda poriadne fungovala, čo tam mám, bolo by to top.
tzv. póza "opica" UU AA
tanktop and shorts - diy
shoes - h&m

13 komentárov:

  1. poza opica! ano ano, overena kvalitka. aj Toma ju dava! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja si nepomôžem, ale tričká bez rukávov na chlapovi sú pre mňa čisté zlo...a asi to nebude len môj pocit, lebo minule jedno rádio robilo anketu, že čo sa ženám na chlapoch nepáči...a tričká bez rukávov boli jasný víťazi :D
    ale tak samozrejme, nech si každý nosí čo chce ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak jako zase ty ruce žejo, musí ukázat ! .. Ale jinak máš pravdu, na někom to vypadá děsně :D

      Odstrániť
    2. Tiež ich neznášam, ale na druhej strane tielka môžu byť, zvlášť, keď z nich vykúkajú takéto ručiská :D

      Odstrániť
    3. trička bez rukávu jsou zlo na mužích co nemají takové krásné ramena (a side boob:) Juro by měl nosit jenom trička bez rukávu a košile. <3

      Odstrániť
    4. tieto s velkymi vystrihmi su fajn ja skor hejtujem tie s tymi malymi :D a diky :D

      Odstrániť
  3. originálna póza :D

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. btw kde pracujes?? resp. co tam robis?? co si studoval...?
    (som zvedava)
    :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super brýle, kraťasy a boty!! a fotky :))

    OdpovedaťOdstrániť