Introduction. Carmel and Monterey

Tak. Sme späť. Pre neosvietených sme s Marťou dva týždne brázdili starobylé kúty západného pobrežia Spojených štátov amerických, počas ktorých sme zažili mnoho nezabudnuteľných chvíľ a momentov, ktoré nám naveky utkvejú v našich srdciach. Pre mňa osobne to bola prvá návšteva za veľkou mlákou a môžem povedať, že prekonala moje očakávania. Celý čas som sa cítil ako vo filme, keďže nikde inde okrem televízie som sa s touto kultúrou nemal možnosť stretnúť a mnoho vecí, o ktorých som si myslel, že boli briliatným výmyslom kinematografie, sú v skutočnosti len bežnými samozrejmosťami každodenných životov američanov. Bez ďalších okolkov vám predstasvujem prvú sériu z mnohých fotografií, ktoré sme počas našej výpravy zaznamenali, konkrétne malebné mestečko Carmel a jeho okolie, kde žije i jeho bývalý starosta Clint Eastwood, áno ten herec/režisér.   
som späť, počúvaj môj rap, počúvaj môj flow, počúvaj môj trek, počúvaj

13 komentárov:

  1. ja si potom pri ďalších postoch prosím nejaké podrobnejšie informácie a zaujímavosti, som si istá, že tým mnohým ulahodíš ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja si prosím a hlavne si prosím aj fotky na film prosííííííím

      Odstrániť
  2. čoo tie fotky, úžasné, hlavné tie plážové a tá posledná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uplne presne ten pocit jako ve filmu jsem mela taky kdyz jsem byla letos poprve v new yorku...to se proste neda vypravet ani zaznamenat, to se musi zazit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super článek, za velkou louži se taky chystám, takže si před odjezdem rád počtu pár tipů kam tam:) A kdyby se někomu chtělo může kouknout na stránky mojí kámošky, sice to neni úplně o módě, ale počtení je to fajn
    http://kudrnataholka.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť