Printic

Dostalo sa mi možnosti vyskúšať mobilnú aplikáciu Printic, pomocou, ktorej môžete dostať fotky z vášho smarthphonu do vašich rúk v podobe polaroidu. Najprv som premýšlal načo by som niečo také využil, ved predsa dnes už je všetko v digitálnej podobe, no potom ma napadlo, že by to mohlo byť milé prekvapenie pre ľudí, čo na virtuálnom svete nie sú zavislí, ergo moja babka, tvoja babka, tvoj tatko, moja manka, ale keď si to tak vezmem, je to vhodný minidarček asi pre každého. Toť printyčkovanie sa mohlo začať.
  fotke len z mobilu, ale k tomuto príspevku je to vhodné

6 komentárov:

  1. Možno som ,, divná , či zastaralá,, no mne chýba ten moment, keď ma niekto cvakne ( sýýýýýr) a potom ten zdlhavy moment očakávania, kým sa vyfotí všetok film , aby sa mohli konečne dať fotky vyvolať. Keď sa mi už dostali do rúk, bola som veľmi pobavená tým, ako tam vyzerám ! Zavreté oči a trojitá brata ! V duchu som sa pýtala samej seba, ako to je možné, veď som sa tak snažila - pózovať. Prešlo pár rokov a k fotografiam sa často vraciam. A skutočne vždy ma pobavia !!! To však nemôžem povedať o fotografiach, ktoré mám napr. v počítači. Na všetkých sa tak pekne tvárim, oči mám všade otovrené, žiadna trojitá brada. Keď sa mi záber nepáčil - preč s ním !
    A čo sa týka tej aplikácie - dobrá vec :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nedávno som vysúšala a:
    bola som nadšená tým, ako rýchlo prišli
    bola som sklamaná tým, že fotopapier nie je hrubší - taký viac ako keby polaroid... že je to len klasický fotopapier a fotky sa naň tlačia len cez šablónu...

    OdpovedaťOdstrániť