Watch and repeat

V tento deň som mal asi nejakú parkuristickú slinu lebo sme sa fotili a som sa po všetkom driapal ako opica a poteším vás, ešte mám jednu sériu fotiek, ktorá je fotená úplne na tomto istom mieste len o 180 stupňov otočená na ďalšom okrúhlom monumente oproti, tak hádam vás to neunudí. Berte to tak, že i keď to je skoro to isté ja sa s vami rád podelím o čo najviac zážitkov. A moja vina nie je, že to tam takto stavajú, vraj tu dosť riešia aj Feng shui tak možno preto. Ten mrakodrap z predošlého príspevku v tvare nohavíc vraj ma totálne zlé feng shui, ale investorov to asi moc netrápi. Z tohto miesta bol dosť dobrý výhlad na panorámu mesta, ktorá sa okolo 19 hodiny rozosvietila.. pretože tam bola už o pol siedmej tma, ale svietila len dve hodiny lebo tam je strašne drahá elektrina a veľa bytov častokrát vôbec nesvieti v noci aj keď tam niekto býva a veľa bytov je častokrát prázdnych kvôli tomuto. To bola jedna z prvých vecí, čo som si všimol, keď sme nasadli na bus do Suzhou. Vcelku zvláštne, keď zároveň tam je tak veľmi veľa bohatých ľudí.  
som veľmi spokojný s mojím L-sit, ukážková forma

4 komentáre:

  1. Ahoj náhodou jsem na tvůj blog narazila a musím říct že se mi fotky moc líbí :) Navíc jsi taková rarita- neznám moc blogů které píšou kluci

    OdpovedaťOdstrániť