Comeback

Som späť! Počúvaj môj text! Ubehlo pár týždňov, čo som sa spovedal môjmu eDenníčku, ale mal som na to veľmi pádne dôvody. Po prvé: nechcelo sa mi.. a ďalej by som ani nemusel pokračovať, ale budem. Viete, nastal ten čas roka, kedy si vezmete vaše nasporené pengy a rozhodnete sa ich minúť na niečo, čo je pre vás zmysluplné a prináša vám radosť. V mojom prípade to je jednoznačne na prvom mieste cestovanie a poznávanie rozmanitých kútov sveta. Milujem bádať po miestach, kde som nikdy nebol, spoznávať miestnu kultúru, kuchyňu a ľudí. Čím odlišnejšie od toho, čo je pre mňa bežné, tým lepšie. Predstavovať našim zmyslom niečo, čo nikdy predtým nezažili je ten najlepší pocit. A tak sa stalo. Za posledný mesiac som veru videl kus sveta, o ktorom vám budem v nasledujúcich týždňoch bláboliť. Sranda je, že na spoznávanie ani človek nemusí ísť ďaleko, čo je prípad aj na fotkách dolu. Divoká Šárka je pre mňa asi 15 minútová cesta autom a prvýkrát som ju navštívil tesne predtým, než som opustil republiku. Skvelé miesto na piknik alebo na vybehnutie z rušného mesta. Praha má šťastie, že má vôkol seba toľko super vecí. 
next stop.. denmark!
all h&m except nikes duuh

5 komentárov:

  1. Často jsou ty nejkrásnější místa blíž, než bychom je čekali.. Mám pocit, že když lidé chtějí vidět něco nového, krásného nebo jiného, snaží se odjet co nejdál přitom třeba neznají všechny krásy ve svém okolí, v tom s tebou souhlasím. Fotky jsou pecka jako vždy, sleduju Tě na FB i na INSTAGRAMu, takže se už nemůžu dočkat na článek s fotkama <3

    NARA // czech fashion blog
    www.natalieklara.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si v reklame na Mc Donalds vsak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfect jacket.
    Greetings.


    NEW OUTFIT IN MY FASHION BLOG!!: http://diamondconestilopropio.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť