Lagoon

Uzimení z ostrého počasia severského Islandu sme došli do malej oázy tepla, do nádhernej tyrkysovej lagúny plnej liečivej vody, ktorá vychádza z hlbokých útrob zemskej kôry. Sami viete, aké to je sa ísť v zime kúpať. Moc sa vám nechce, vonku je chladno, no hneď ako som vstúpil do tohto vážne horúceho prírodného bazéna, mi bolo najlepšie. Pre porovnanie som bol nedávno aj v Trenčianskych Tepliciach a hoci to bolo milé, dal som si aj kúpelné oplátky, no ani z daleka sa to neťahalo na túto bombu. A ten výhľad ešte do toho! Dal by som to hneď teraz a ak som to ešte nezdôraznil dostatočne jasne.. choďte na Island!
Oslovil ma portál PlnaPenezenka.cz, cez ktorú keď si niečo objednáte, dostanete z každého nákupu pár korún naspäť. Prečo nie. Z DámeJídlo si niečo dávam často a jediné, čo som musel spraviť je sa iba prekliknúť cez môj účet na stránku a potom je to už klasika, skúste to!
skin & hair - me
hotness - martina and the water was hot as well

3 komentáre:

  1. Tak tam to vypadá opravdu nádherně! A ty fotky, jak je v pozadí jen krásně modrá voda, vypadají úžasně..

    OdpovedaťOdstrániť