Gifts of spring

Jasné, prvé slnečné teplé dni a všetci zhadzujú teplé kožuchy a radujú sa zo slnečných lúčov na ich tvári. Ja by som sa ale chcel rozlúčiť so zimou, i keď sa môže kedykoľvek vrátiť, ale už len na chvíľu, a teším sa na ňu opäť o rok. Každé ročné obdobie je super a som rád, že ich môžem pravidelne zažívať všetky. O čom by to inak bolo? 
Samozrejme nám to nedalo pri takom krásnom podnebí neísť si dať von tréning. CrossFit, šport, ktorému sa venujem, je moja najväčšia súčasná vášeň. Dokonca o ňom máme aj s chalanmi blog a celé je to veľmi zaujímavé. Hovorím vám to preto, pretože ako sme sa rozcvičovali a pripravovali si všetko, zastavil sa pri nás údajný fotograf z Mladej Fronty a zaujímalo ho, či by si nás pri tréningu mohol vyfotiť. S neistými pohľadmi sme prikývli a s tým trojmetrovým objektívom cvakal ako paparazzi. A vraj ak sa im to v redakcií bude páčiť, spravia so mnou aj rozhovor do novín, score! 
super workout zničil som sa a tie zničené h&m plátenky sú moje obľubené, už to je môj druhý pár a tretí nový čaká na túto jar
top - topshop
hoody - american apparel
shorts - parndorf
shoes - h&m

31 komentárov:

  1. Ty pohyblivé fotografie jsou skvělé!četla jsem o tom v článku o Jamie Beck a Kevin Burg, kteří takové vytvořili..moc povedené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To si si upevnil o strom? o.O
    čo keby ti to nejaká veverička prekúsala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mega! a ten pes čo tam chodí vzadu dookola :-) najs!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha som rada, ze si ma upozornila na psa .D

      Odstrániť
    2. hej čakal som ze kto si to vsimne :D ..vdaka

      Odstrániť
  4. and the star was born :D pacia sa mi gifkaa, my sme boli s jojom v brezáku takto, to je supr vonku !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasne ked je takto krasne ...aj si sa liepala po kruhoch po hrazde? :P

      Odstrániť
  5. kup si nejake poriadne ťopky inak si vykrutis nozicku !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ved tie new balancy alebo najlepsie reebok crossfit nano :) mile od teba

      Odstrániť
  6. taky bych chtěla, aby ke mně někdo přišel a řekl, že si mě nafotí a udělá se mnou rozhovor do novin! gratuluju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tá predposledná.
    ja normálne čakám že zima ešte prekvapí.
    ale už som si zvykla, je jasné, že počasie alá california by mi vyhovovalo, ale keď sa inak nedá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já bych teda nechtěla aby mě někdo při mém sténajícím běhu vyfotil do mlade fronty . :D Jestli tam budeš tak dej vedět, nalepim si tě potom na stěnu!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Teda o crossfit jsem jeste neslysela, musim se na to kouknout, protoze obecne tyhle venkovni kolektivni sporty typu slackline me hodne bavi. Jinak ty gifka jsou vtipny :)

    http://thispics.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. coooo juraj ja z teba uplne padam zo stolicky dobre dobreeee :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mmm tak ked sa vam tam povaluju len tak TRX-ka tak to je krasne vyuzitych 4000kč :D to mi mozes darovat :D

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
  12. heh, hledala jsem toho psa aspoň dvě minuty :D a gif s rukama je nej

    OdpovedaťOdstrániť
  13. This webѕite wаs... how do you sаy іt?
    Relеѵant!! Finally I've found something that helped me. Thanks!

    Here is my blog: Online Payday oan
    Also visit my page Online Payday oan

    OdpovedaťOdstrániť